ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج امیدوار کننده چیپست گیمینگ هلیو G90 مدیاتک در آنتوتو

در حالی مدیاتک به تازگی از چیپست‌های گیمینگ هلیو G90 و G90T رونمایی کرد، وبسایت آنتوتو هم بنچمارک‌هایی منتشر کرده که نتایج امیدوارکننده‌ای را برای چیپست گیمینگ مدیاتک نشان می‌دهد. این چیپست‌ها در حالی معرفی شدند ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

در حالی مدیاتک به تازگی از چیپست‌های گیمینگ هلیو G90 و G90T رونمایی کرد، وبسایت آنتوتو هم بنچمارک‌هایی منتشر کرده که نتایج امیدوارکننده‌ای را برای چیپست گیمینگ مدیاتک نشان می‌دهد.

این چیپست‌ها در حالی معرفی شدند که به لطف فناوری 12 نانومتری FinFET شرکت TSMC، تمرکز در طراحی آن‌ها بر عملکرد خوب در کنار قیمت مقرون به صرفه قرار داده شده است. نمرات آنتوتو هم این مساله را تائید می‌کنند چرا که G90 توانسته در این تست‌ها نمره کل 222,282 را کسب کند. این نمره کل با در نظر گرفتن عملکرد مجموعه سی‌پی‌یو، پردازنده گرافیکی، UX و مموری به دست آمده است.

چیپست گیمینگ مدیاتک

با مقایسه عملکرد این چیپست گیمینگ مدیاتک با برخی از رقبای ساخت کوالکام، می‌توان دید که G90 از اسنپدراگون 730 گوشی‌های شیائومی می 9T و سامسونگ گلکسی A80، عملکرد بهتری را از خود نشان داده است.

علاوه بر این در تست‌های چند هسته‌ای (multi-core) سایت گیک بنچ هم برتری G90 نسبت به اسنپدراگون 730 مشهود است. البته باید توجه داشت که داده‌های این وبسایت مربوط به چند ماه قبل است و شاید این چیپست از آن زمان تا به حال برای عملکرد بهینه‌تر هم بهبود داده شده باشد.

چیپست گیمینگ مدیاتک

با این نتایج به نظر می‌رسد چیپست‌های جدید مدیاتک بتوانند عملکرد وعده داده شده را برای این محدوده قیمت به موبایل‌های گیمینگ آورده و جایگزین های ارزانتری برای رقبای کوالکام باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

    بدرود کوالکام آمریکایی

مطالب پیشنهادی