ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 11 احتمالا از اپل پنسل پشتیبانی خواهد کرد

کمتر از یک روز بعد از انتشار گزارش مالی اپل برای سه ماهه سوم 2019، شایعه ای مبنی بر احتمال پشتیبانی آیفون بعدی از اپل پنسل (Apple Pencil) مطرح شده است. یکی از ویژگی هایی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

کمتر از یک روز بعد از انتشار گزارش مالی اپل برای سه ماهه سوم 2019، شایعه ای مبنی بر احتمال پشتیبانی آیفون بعدی از اپل پنسل (Apple Pencil) مطرح شده است.

یکی از ویژگی هایی که امسال کمتر به آن پرداخته شده، احتمال پشتیبانی آیفون امسال از قلم لمسی است. اپل سپتامبر سال 2015 برای اولین بار از قلم لمسی Apple Pencil رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون این قابلیت را فقط در آیپدهای کمپانی کوپرتینویی دیده بودیم. بنابراین اگر این شایعه صحت داشته باشد تغییر شگرفی در استراتژی های اپل خواهد بود.

شرکت تحلیلگر Citi Reseach شایعه پشتیبانی آیفون بعدی از اپل پنسل یا قلم استایلوس را مطرح کرده. این شرکت با آنالیز وضعیت مالی شرکت ها، قابلیت های محصولات آینده آنها را پیش بینی می کند.

اپل پنسل 2

در گزارش شرکت مذکور علاوه بر احتمال پشتیبانی آیفون 11 از اپل پنسل، به ویژگی های دیگری که احتمالا در آیفون 11 خواهیم دید هم اشاره شده است؛ مثلا اینکه نمایشگر آیفون 11 ها مشابه صفحه نمایش های آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR فعلی خواهند بود.

از دیگر شایعاتی که در گزارش این شرکت آمده می توان به افزایش ظرفیت باتری در آیفون های امسال و عرضه دو مدل گرانقیمت تر با دوربین سه گانه اشاره کرد. احتمالا دوربین سلفی 10 مگاپیکسل و دوربین پشتی 14 مگاپیکسل خواهد بود.

شرکت مذکور در ادامه گزارش خود پیش بینی کرده که اپل در نحوه قیمت گذاری آیفون های امسال تغییری ایجاد نخواهد کرد. بدین ترتیب جانشین آیفون XS به قیمت 999 دلار، جانشین آیفون XS Max به قیمت 1099 دلار و جانشین آیفون XR به قیمت 749 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

شایعات زیادی پیرامون قابلیت های آیفون 2019 مطرح شده اند؛ از احتمال عرضه با لنز فوق عریض مخفی گرفته تا احتمال استفاده از پورت USB-C در این محصول. اگر خاطرتان باشد سال گذشته شایعه پشتیبانی آیفون XS آیفون XS Max از قلم لمسی اپل مطرح شده بود ولی در نهایت آیفون های سال قبل بدون پشتیبانی از این قلم به بازار آمدند.

شما چه فکر می کنید؟ آیا آیفون 11 با پشتیبانی از قلم لمسی به بازار خواهد یا این خبر شایعه ای بیش نیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMAD-7
    MOHAMMAD-7 | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

    اسکی????

مطالب پیشنهادی