ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس Play Pass
تکنولوژی

گوگل از آغاز تست سرویس حق اشتراک Play Pass خبر داد

اوایل امسال اپل از سرویس جدیدی به نام «اپل آرکید» پرده برداشت که سرویس حق اشتراک ماهانه‌ای برای دسترسی به طیفی گسترده از بازی‌های موبایل در پلتفرم آی او اس به حساب می‌آید. اما در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

اوایل امسال اپل از سرویس جدیدی به نام «اپل آرکید» پرده برداشت که سرویس حق اشتراک ماهانه‌ای برای دسترسی به طیفی گسترده از بازی‌های موبایل در پلتفرم آی او اس به حساب می‌آید. اما در حالی که سرویس آرکید اپل هنوز راه‌اندازی نشده، شرکت رقیب یعنی گوگل هم شروع به کار آزمایشی سرویس مشابهی را به طور رسمی اعلام کرده است.

سرویس گوگل که Play Pass نامگذاری شده، به کاربران پلی استور اجازه می‌دهد که با پرداخت مبلغی مشخص به عنوان حق اشتراک بتوانند به طیف وسیعی از محصولات این فروشگاه دسترسی داشته باشند. مطابق اسکرین‌شات‌هایی که از سرویس Play Pass منتشر شده، به نظر می‌رسد که این حق اشتراک ماهانه 4.99 دلار برای کاربران هزینه در پی خواهد داشت.

سرویس Play Pass

البته از آنجا که سرویس هنوز مراحل تست را پشت سر می‌گذارند، احتمال دارد که هزینه نهایی 4.99 دلار نبوده و هنگام راه‌اندازی رسمی سرویس دچار تغییر شود. در هر صورت، سرویس Play Pass اجازه می‌دهد که با پرداخت حق اشتراک بتوانید به بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پولی عاری از تبلیغات دسترسی پیدا کرده و احتمالا آیتم‌های خرید درون‌ برنامه‌ای را هم دانلود کنید.

بازی‌های Stardew Valley و Marvel Pinball از جمله محصولاتی هستند که در صورت عضویت در سرویس Play Pass می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. وبسایت اندروید پلیس در تماس با مقامات گوگل آغاز تست سرویس Play Pass را تأیید کرده است اگر چه هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ راه‌اندازی رسمی آن در دست نیست.

گوگل با راه‌‌اندازی این سرویس، امیدوار است در درآمدزایی از پلی استور بتواند خود را به سطح رقیب سنتی‌اش در این زمینه یعنی اپل برساند که همیشه در آمار و ارقام درآمدزایی بهتری از فروشگاه اپلیکیشن خود داشته است. اعداد و ارقام جدید حاکی از آنند که کاربران اپ استور نسبت به کاربران گوگل پلی، هزینه بیشتری برای خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل صرف می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FARDIN
    FARDIN | ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

    این قابلیت برای من اومده دو سه روزه مرسی که گفتین نمیدونستم چیه

مطالب پیشنهادی