ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیلتر زیبایی
تکنولوژی

مشکل کامپیوتری چهره واقعی استریمر چینی را بر ملا کرد

استفاده از فیلترهای زیبایی کامپیوتری این روزها بسیار مورد توجه کاربران خصوصا چینی ها قرار گرفته است. اگر خاطرتان باشد چندی پیش علی بابا اعلام کرد که برای جلب رضایت کاربرانش نوعی فیلتر زیباکننده را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

استفاده از فیلترهای زیبایی کامپیوتری این روزها بسیار مورد توجه کاربران خصوصا چینی ها قرار گرفته است. اگر خاطرتان باشد چندی پیش علی بابا اعلام کرد که برای جلب رضایت کاربرانش نوعی فیلتر زیباکننده را به اپ پرداخت موبایلی اش موسوم به علی پی اضافه می کند. در تازه ترین اتفاق روز گذشته به خاطر بروز نوعی نقص کامپیوتری، فیلتر زیبایی از روی چهره یک استریمر مشهور چینی برداشته شد و چهره واقعی این زن که در واقع فردی میان سال بود برای کاربرانش که او را جوانی بسیار زیبا می پنداشتند هویدا گردید.

این استریمر چینی که خود را اولیا حضرت کیائو بیلوئو (Qiao Biluo) می خواند توانسته بود به واسطه همین فیلتر زیبایی در پلتفرم لایو استریم چینی به نام DouYu بالغ بر یکصد و سی هزار دنبال کننده برای خود دست و پا کند.

Qiaobiluo Dianxia پنجاه و هشت ساله که با کمک نوعی فیلتر زیبایی کامپیوتری از خود چهره ای کاملا متفاوت در دنیای موسیقی ساخته بود توانسته بود با همین زیبایی ساختگی هزاران دلار را از هواداران وفادار خود در قالب هدیه جمع آوری کند.

فیلتر زیبایی

طبق گزارش نشریه گلوبال تایمز چین در طول این سال ها برخی هوادارن او بالغ بر ۱۴۵۳۳ دلار را به عنوان هدیه به وی داده بودند و همواره از او به خاطر زیبایی و چهره دوست داشتنی اش تجلیل کرده بودند.

با این حال اما حدودا شش روز پیش Dianxia که در یک برنامه زنده مشترک با یکی از دنبال کنندگانش شرکت کرده بود چهره واقعی اش را به هواداران خود نشان داد.

پیش از این اتفاق خانم Dianxia چهره خود را با یک استیکر انیمه پوشانده بود و مخاطبان برنامه زنده بدون آنکه چهره اش را ببینند به حساب بانکی اش پول واریز می کردند.

در طول برنامه برخی مخاطبان از او خواستند که چهره خود را نشان دهد و Dianxia در پاسخ گفت: تا زمانی که ارزش هدایای شما به رقم ۱۰۰ هزار یوآن (معادل ۱۱۹۵۰ دلار) نرسد چهره ام را نشان نمی دهم. هرچه باشد من چهره زیبایی دارم.

فیلتر زیبایی

اینگونه شد که رقم های پرداختی از سوی کاربران به یکباره زیاد شد و حتی آنطور که گفته می شود یکی از بیننده ها مبلغ ۵۸۱۳ دلار را به حساب او پرداخت کرد تا صورتش را هویدا کند.

با رسیدن کمک ها به رقم درخواستی، Dianxia نیز به خواست آنها پاسخ داد و استیکر انیمه را از روی صورتش برداشت. اما فیلتر زیبایی همیشگی اش به خاطر بروز مشکل کامپیوتری از کار افتاد و چهره واقعی اش هویدا شد. از آن زمان بود که کاربران گروه گروه برنامه لایو او را ترک می کردند و طبق گزارش رسانه های مختلف بسیاری از دنبال کنندگان آقا او را آنفالو کردند و به خاطر فریب خوردنشان حتی تراکنش های مالی شان را هم لغو نمودند.

اما جالب آنکه از زمان این رسوایی شمار دنبال کنندگان این استریمر مرز چهارصد هزار نفر را رد کرده و حالا او حتی به پر سرچ ترین نام در پلتفرم DouYu بدل شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

    دخترا اکثرشون با آرایش قشنگن
    وگرنه پنیر هم نیستن

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

    خوب استریم کردن چه زبطی به صورت و زیبایی داره ..

  • Az_Ali77
    Az_Ali77 | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

    چقدر صابون به دست زیاد شده???

    • Unconventional_NyTro
      Unconventional_NyTro | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

      سلام

      گل گفتی?

      دمش گرم?

    • mansoor
      mansoor | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

      ینی چینیا بجا گلنار چی دارن؟??

      • جانی سینز علیه حسن دزده
        جانی سینز علیه حسن دزده | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

        چین چان چون?

مطالب پیشنهادی