ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

نگاهی به عجیب الخلقه ترین خودرو چینی در بازار ایران

چندی قبل در نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است یک خودروی جدید برای اولین بار به نمایش در آمد که با ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

چندی قبل در نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است یک خودروی جدید برای اولین بار به نمایش در آمد که با طراحی نا متعارف خود، به راحتی می تواند شایسته لقب زشت ترین خودرو چینی بازار کشور باشد. این خودرو چینی که یک پیکاپ  جی ام سی (JMC) است، ظاهرا قرار است طی ماه های آینده توسط یکی از خودروسازان زیر مجموعه گروه کرمان در کشور تولید شود.

برند جی ام سی (JMC) که بر روی این پیکاپ نقش بسته است مخفف Jiangling Motors Corp است که به عنوان تولیدکننده محصولات فورد در بازار چین شناخته می شود و چند سالی است که برنامه تولید و توسعه محصولات JMC با همکاری تیم فنی فورد را انجام می دهند.

وانت JMC تایگر

جی ام سی (JMC) در سال 1993 در بازار بورس چین برای اولین بار شکل گرفت و در  سال 1995 قرار داد مشترکی را با فورد برای مونتاژ خودرو امضا کرد و به موازات این قرارداد شروع به توسعه خودرو سازی خود کرد. در کمترین زمان ممکن به یکی از خودرو سازی های بزرگ تبدیل شد که به بیش از 80 کشور دنیا خودرو صادر کرد.

جی ام سی در سال 2007 توانست اولین خودروی خود را به صورت مستقل و خودکفا به تولید انبوه برساند.

جی ام سی تایگر هم به عنوان یکی از پیکاپ های مناسب بازار چین شناخته می شود که به قدرت عملکرد و استهلاک تا حدی مناسب میان پیکاپ های چینی معروف است.وانت JMC تایگربه گفته مسئولان ریگان خودرو این محصول به یک موتور 2 لیتری توربو بنزینی با قدرت 205 اسب بخار و 325 نیوتون متری مجهز است و این نمونه نیز برای داخلی سازی و تولید در ایران وارد کشور شده است.

به نظر می‌رسد شرکت ریگان خودرو نیز یکی از فول‌ترین نسخه‌های تایگر را برای انجام تست‌های فنی به ایران آورده است. طبق تصاویر و اطلاعات به دست آمده، این نسخه به دوربین 360 درجه مجهز شده و انتظار می‌رود امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی در آن وجود داشته باشد. اما اگر در مورد قیمت چنین خودرویی کنجکاو هستید، باید بگوییم که قیمت نهایی بستگی زیادی به نرخ ارز و میزان ساخت داخل نسخه نهایی دارد ولی در شرایط فعلی تولید چنین وانت عجیب الخلقه ای با قیمتی کمتر از 300 میلیون تومان بسیار دور از ذهن به نظر می رسد و این درحالیست که بعضی از شایعات از قیمت بیش از 400 میلیونی وانت JMC  تایگر در کشور حکایت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

    فک کنم نویسنده های این سایت فک میکنن پراید وانت قشنگه،

  • Meisam Shahi
    Meisam Shahi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

    از جلو مثل پیرمردیِ که دندون مصنوعیاش رو در آورده داده جلو? ? ?

  • Titan۰۰۷
    Titan۰۰۷ | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

    والا قشنگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی