ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت با آقای مک بوک اپل را به سخره گرفت [تماشا کنید]

مایکروسافت علیه اپل تبلیغ دیگری ساخته و در آن بازیگری به نام «آقای مک بوک»، سرفیس لپ تاپ 2 را در تمامی زمینه ها بهتر از مک بوک معرفی می کند. مایکروسافت و اپل سابقه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

مایکروسافت علیه اپل تبلیغ دیگری ساخته و در آن بازیگری به نام «آقای مک بوک»، سرفیس لپ تاپ 2 را در تمامی زمینه ها بهتر از مک بوک معرفی می کند.

مایکروسافت و اپل سابقه ای طولانی در مسخره کردن یکدیگر در تبلیغات تلویزیونی دارند. احتمالا این تبلیغ جزو یکی از خلاقانه ترین آنهاست. این بار غول نرم افزاری پیشقدم شده و با استفاده از بازیگری استرالیایی با نام واقعی «مکنزی بوک» (Mackenzie Book) اپل را به مبارزه دعوت کرده است.

در این تبلیغ 30 ثانیه ای، سرفیس لپ تاپ 2 از مک بوک سریع تر و با باتری بادوام تر معرفی می شود. همانند آنچه در تبلیغات گذشته دیده بودیم، باز هم نبود صفحه لمسی در مک بوک به باد انتقاد گرفته می شود.

گفته شده تیم بازاریابی و تبلیغات مایکروسافت برای جلوگیری از شکایت اپل علیه خود، مدت زمان زیادی را صرف پیدا کردن فردی با نام واقعی مک بوک کرده تا اینکه سرانجام چنین فردی را با این نام در سیدنی استرالیا پیدا می کند. مایکروسافت کاری کرده تا شاه بیت تبلیغش هم که جمله «مک بوک می گوید یک سرفیس لپ تاپ بخر» بی نقص از آب در بیاید.

مایکروسافت کریسمس پارسال نیز تبلیغ طعنه آمیز دیگری ساخته بود که در آن آیپد اسباب بازی کودکان معرفی می شد و دختربچه ای به مناسبت 10 سالگی خود از مادربزرگش یک سرفیس لپ تاپ طلب می کرد. تبلیغ مایکروسافت طعنه به اپل و تلاش این کمپانی برای معرفی آیپد به عنوان آینده کامپیوترها ساخته شده بود.

اپل همواره سعی بر این داشته تا ثابت کند آیپد همانند کامپیوتر کارایی دارد. مایکروسافت نیز در تبلیغات خود این اقدام اپل را مسخره کرده و معتقد است محصولی مانند آیپد هیچ وقت نمی تواند جایگزین مناسبی برای کامپیوترها باشد.

حالا باید منتظر پاسخ اپل باشیم؛ احتمالا این کمپانی باید به دنبال فردی با نام Mike Rosoft بگردد!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • seyedmm021
    seyedmm021 | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

    همون مک او اس خودش بیستای کل مایکروسافت ارزش داره..

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

    ?كاراي اينجوري كمپانيا رو خيلي دوست دارم...

مطالب پیشنهادی