ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه ماکت احتمالی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس [تماشا کنید]

یک فروشنده لوازم جانبی در انگلستان با انتشار ویدیویی در یوتیوب مدعی شده ماکت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را در اختیار دارد. کانال موبایل فان (Mobile Fun) مدعی شده ماکت ها را ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

یک فروشنده لوازم جانبی در انگلستان با انتشار ویدیویی در یوتیوب مدعی شده ماکت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را در اختیار دارد.

کانال موبایل فان (Mobile Fun) مدعی شده ماکت ها را از یک سازنده قاب موبایل دریافت کرده است. او در ویدیوی 4 دقیقه ای، ماکت ها را از تمامی جهات بررسی و با هم مقایسه می کند. او در ادامه می گوید که از «منبعی مطمئن» باخبر شده که گلکسی نوت 10 با مودم 5G هم به بازار خواهد آمد. ویدیوی بررسی ماکت گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس را ببینید:

در جلو ماکت گلکسی نوت 10 تنها یک سنسور دوربین به چشم می خورد که آن را از این نظر به گلکسی اس 10 شبیه می کند. در ماکت گلکسی نوت 10پلاس نیز علاوه بر پیکربندی دوربین سه گانه، دو سنسور دیگر نیز در کنار دوربین قرار گرفته اند. شایعه شده این سنسورها، سنسور زمان پرواز (ToF) خواهند بود. از دیگر نکات قابل توجه در این ماکت ها، قرار گیری اسلات کارت حافظه در بالا و قلم لمسی در زیر است.

گلکسی نوت 10 نمایشگری با ابعاد 6.3 اینچ داشته و گلکسی نوت 10 پلاس نیز از صفحه نمایشگری با ابعاد 6.8 اینچ برخوردار است؛ این ابعاد با گزارشات منتشر شده قبلی مطابقت دارند.

سامسونگ از گلکسی نوت 10 پلاس در تاریخ 7 آگوست (17 مرداد) در رویدادی در Barclays Center شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد. این شرکت قبلا در همین مرکز از گلکسی نوت 9 رونمایی کرده بود. بنابراین کمتر از یک هفته دیگر متوجه خواهیم شد که این ماکت ها تا چه حد به طرح نهایی گلکسی نوت 10 شبیه بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی