ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حذف پس زمینه تصاویر
نرم افزار و اپلیکیشن

حذف پس زمینه تصاویر با اپلیکیشن اندروید MagiCut؛ یک برش زن حرفه ای

هوش مصنوعی در زمینه‌های متعددی به کمک انسان‌ها آمده، اما شاید هیچ کدام به اندازه «صرفه‌جویی در زمان» برجسته و آشکار نبوده‌اند. به طور مثال، کاری مثل حذف پس زمینه تصاویر که روزگاری به طور ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۵

هوش مصنوعی در زمینه‌های متعددی به کمک انسان‌ها آمده، اما شاید هیچ کدام به اندازه «صرفه‌جویی در زمان» برجسته و آشکار نبوده‌اند. به طور مثال، کاری مثل حذف پس زمینه تصاویر که روزگاری به طور دستی و با نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ انجام می‌گرفت، حالا با اتکا به هوش مصنوعی به سادگی آب خوردن شده و فقط چند ثانیه از وقت گرانبهای شما را می‌گیرد.

اپلیکیشن MagiCut که امروز با آن آشنا می‌شویم، چشمه‌ای از همین کاربرد جذاب هوش مصنوعی را به نمایش می‌گذارد، این که بتوانید پس زمینه تصاویر را به سرعت یک بشکن زدن محو کرده و برش‌های تمیز و حرفه‌ای بزنید. مجیکات برای این کار ابزار گوناگونی در اختیارتان قرار می‌دهد که هر یک برای هدف خاصی کاربرد دارند.

بگذارید از Smart CutOut و نحوه کارش شروع کنیم. فرض کنید در یک منظره نسبتا شلوغ، مثلا یک کوچه پر رفت و آمد یا داخل راهروی یک اداره سلفی جذابی از خودتان گرفته‌اید که دوست دارید از این سلفی در جاهای مختلف (مثلا تصویر پروفایل تلگرام) استفاده کنید. اما پس زمینه به دلتان نمی‌نشیند و به اصطلاح ژست خوبتان را خراب کرده. اگر در این شرایط تصمیم به حذف پس زمینه گرفتید، خواهید دید که مجیکات چقدر استادانه مشکل‌تان را برطرف می‌کند.

حذف پس زمینه تصاویر

یک اشاره برای مجیکات کافیست تا یک نیم تنه برش خورده از دل سلفی پر حاشیه‌تان بیرون بکشد. دقت اپلیکیشن برای این کار بسیار بالاست، و جالب است بدانید که برش زدن آن صرفا محدود به «یک نفر» نیست. سلفی‌های دسته جمعی هم می‌توانند برش زده شوند تا آدم‌های داخل تصویر و حتی حیوانات را به پس‌زمینه‌های جذاب ‌تری منتقل کنید.

مجیکات به طور پیش‌فرض چندین پس زمینه فانتزی و واقعی (لب دریا، حاشیه جنگل، دیوارهای رنگ‌‌‌آمیزی شده و ...) برایتان تدارک دیده که می‌توانید برای خلق منظره‌های جالب از آن‌ها استفاده کنید. بعضی از این پس‌زمینه‌های آماده توسط طراحان حرفه‌ای طراحی شده‌ و جلوه خاص و منحصر به فردی دارند و نکته خوب این که معمولا رایگان هم هستند.

اما قابلیت‌های مجیکات فقط به برش زدن خودکار تصاویر محدود نیست. اگر بخواهید می‌توانید برای داشتن تسلط بیشتر قسمتی از کار را به طور دستی هم انجام بدهید، ضمن این که ابزار نسبتا کاملی هم برای روتوش و دستکاری نور و رنگ تصاویر دارید. اضافه کردن متن‌های فانتزی (البته به زبان انگلیسی)، محو کردن پس زمینه، روتوش چهره‌ها، براش‌های گرافیتی و حالت فیوژن (جهت ادغام تصاویر برای خلق دابل اکسپوژر) از دیگر مزایایی هستند که با این اپلیکیشن بدست می‌آورید.

حذف پس زمینه تصاویر

یکی از ویژگی‌های جذاب مجیکات که بسیاری را به سمت خودش کشانده، پس زمینه‌های سه بعدی هستند؛ تصاویری که در بخش‌های مختلف عمق و زاویه دارند و عمدتا برای جایگذاری انسان طراحی شده‌اند. تصاویری که به این شیوه می‌سازید مصنوعی و به اصطلاح فتوشاپی به نظر می‌رسند اما هدف سازندگان اپلیکیشن هم دقیقا همین بوده، این که فرصتی برای شیطنت و ساخت عکس‌های تمسخرآمیز به شما بدهند که در شبکه‌های اجتماعی ترندشان کنید.

اما مثل تمام اپلیکیشن‌های رایگان، مجیکات از طریق نمایش تبلیغات درآمدزایی می‌کند و متأسفانه بعضی از آن‌ها تبلیغات تمام صفحه هستند. بنابراین اگر قصد ادامه استفاده از اپلیکیشن دارید بهتر است این کار را در حالت آفلاین انجام بدهید. به جز این مورد، مجیکات در انجام وظیفه‌اش نکته آزاردهنده دیگری ندارد و میانگین امتیاز 4.6 و 5 میلیون دانلود در گوگل پلی هم به خوبی مؤید این موضوع بوده است.

با این حساب اگر برای حذف پس زمینه تصاویر به دنبال ابزار خوب و قابل اعتمادی می‌گردید، دانلود اپلیکیشن مجیکات برای اندروید را به شما توصیه می‌کنیم.

MagiCut - Cut Paste Photo Editor

MagiCut - Cut Paste Photo Editor

سازنده: CutOut Photo Editor قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

    عالی بود خسته نباشید

مطالب پیشنهادی