ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برگزاری نهمین دوره رویداد فیناپ در مشهد؛ جایی برای یادگیری و تعامل در حوزۀ فین‌تک

نهمین رویداد فیناپ با عنوان «فیناپ مشهد» پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۹۸ در تالار شهر مشهد برگزار می‌شود. فیناپ طی دو سال گذشته هشت رویداد آموزشی - تعاملی و دو دورهمی را برگزار کرده و قصد ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۵

نهمین رویداد فیناپ با عنوان «فیناپ مشهد» پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۹۸ در تالار شهر مشهد برگزار می‌شود. فیناپ طی دو سال گذشته هشت رویداد آموزشی - تعاملی و دو دورهمی را برگزار کرده و قصد دارد نهمین رویداد را با همکاری شهرداری شهر مشهد، مرکز نوآوری این شهری و مرکز نوآفرینی فینووا در مشهد برگزار کند.

فین‌تک‌ به معنای کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی است و در سال‌های اخیر بسیاری از تیم‌های استارت آپی در این حوزه مشغول به کار هستند. توسعه آموزش‌های کاربردی حوزه فین‌تک به تمام شهرهای کشور یکی از اهداف برگزارکنندگان رویداد فیناپ بوده است. گفتنی است رویداد فیناپ پیش از این، یک بار هم در شهر شیراز و با حضور بیش از صد نفر از علاقه‌مندان حوزه فین‌تک برگزار شده بود.

نهمین رویداد فیناپ

کسب‌و‌کارها و کمپانی‌هایی که هدف آن‌ها استفاده‌ نوآورانه از تکنولوژی برای کارآمدتر کردن خدمات مالی بوده از اصلی‌ترین بازیگران حوزه فین‌تک به شمار می‌آیند. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به تازگی به این حوزه علاقه‌مند شده‌اند و کسب و کارهای جدید و خلاقانه‌ای در حوزه فناوری‌های مالی شروع به کار کرده‌اند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که فین‌تک می تواند آینده صنعت بانکداری را تغییر دهد.

رویداد فیناپ که با محوریت آموزش برگزار خواهد شد سه بخش آموزشی با حضور متخصصان حوزۀ فین‌تک خواهد داشت. همچنین در این رویداد بخش راویان فیناپ با محوریت انتقال تجربه با حضور دو راوی برگزار خواهد شد. علاوه‌بر بخش شبکه‌سازی که بخش مهمی در رویدادها محسوب می‌شود، پنل گفتگویی با موضوعِ چالش‌ها و تجربه‌های کارآفرینی دور از پایتخت با حضور چند نفر از فعالان حوزۀ کارآفرینی و استارتاپی مشهد از دیگر بخش‌های این رویداد خواهد بود.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی ثبت نام  اینترنتی رویداد فیناپ مراجعه کنند. آخرین اخبار، اطلاعات و تصاویر رویدادهای فیناپ در وب‌سایت رویداد فیناپ و شبکه‌های اجتماعی آن با شناسۀ finupevent دردسترس قرار خواهد گرفت.

گفتنیست برای مطالعه گزارش کامل از هشتمین دوره رویداد فیناپ می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Cyrus Sushiant
    Cyrus Sushiant | ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

    حداقل اول سایتش رو میاوردین بالا بعد کپی پول جمع می‌کردید. جدیدا مد همه دنبال همایش برگزار کردن هستن تا یه پولی بزنن به جیب

    • آرش پارساپور
      آرش پارساپور | ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

      سایت رویداد در حال حاضر در دسترس است

مطالب پیشنهادی