ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۴۰ درصد تخفیف محصولات مکتب‌خونه برای کاربران شاتل موبایل

مشترکین شاتل موبایل می‌توانند به مدت یکسال از ۴۰ درصد تخفیف سرویس آموزش آنلاین مجموعه «مکتب‌خونه» بهره‌مند می‌شوند. به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور طی یک تفاهمنامه امکان استفاده از کلیه‌ی دوره‌های آموزشی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۸

مشترکین شاتل موبایل می‌توانند به مدت یکسال از ۴۰ درصد تخفیف سرویس آموزش آنلاین مجموعه «مکتب‌خونه» بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور طی یک تفاهمنامه امکان استفاده از کلیه‌ی دوره‌های آموزشی اپلیکیشن «مکتب‌خونه» را به مدت یکسال و با ۴۰% تخفیف برای تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های خود فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، کد تخفیف خرید دوره‌‌های مذکور از طریق پیامک برای مشترکین شاتل موبایلی ارسال می‌گردد وکاربران علاقمند به دوره‌های آموزش دیجیتال می‌توانند این کد را در مرحله پرداخت محصولات وارد کرده و از ۴۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

گفتنی است، «مکتب‌خونه» یکی از بزرگترین مجموعه‌های رسانه دیجیتال آموزش مجازی ایران بوده و  بیش از ۶ سال است که در حوزه ارائه آموزش با کیفیت بالا در قالب دو گروه اصلی دوره‌های مکتب‌پلاس و دروس دانشگاهی برای ایرانیان و فارسی‌زبانان سراسر دنیا فعالیت می‌کند. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با مکتب خونه، مطلب بررسی کامل این پلتفرم را دیجیاتو بخوانید.

متقاضیان تخفیف‌های چهل درصدی برای کسب اطلاعات بیشتر مورد محصولات مکتب‌خونه، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل یمراجعه نمایند و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی