ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک بورینگ کمپانی را به چین می برد

ایلان ماسک از افتتاح استارتاپ تونل سازی و حمل و نقل خود یعنی بورینگ کمپانی در چین خبر داد. برای یک کمپانی که تا به حال تمام فعالیتهای خود را در آمریکا به انجام رسانده ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

ایلان ماسک از افتتاح استارتاپ تونل سازی و حمل و نقل خود یعنی بورینگ کمپانی در چین خبر داد. برای یک کمپانی که تا به حال تمام فعالیتهای خود را در آمریکا به انجام رسانده این حرکت قدمی بزرگ محسوب می‌شود.

ماسک این خبر را در توییتر خود اعلام کرده. او قرار است برای شرکت در کنفرانس جهانی هوش مصنوعی که در شانگهای برگزار می‌شود به چین سفر کند و بر اساس این توییت برنامه‌هایش در این سفر فقط به سخنرانی در کنفرانس خلاصه نمی‌شود.

او هنوز در مورد هدفش از گسترش بورینگ کمپانی در چین توضیحی نداده اما می‌توان چند دلیل را برای اینکار محتمل دانست. به عنوان مثال این شرکت احتمالا با فشار کمتری از طرف تعدیل کننده‌ها و گروه‌های همسایه روبه رو شده و قوانین توسعه نه چندان سخت‌گیرانه کار را برای پیشرفت پروژه‌ها راحتتر خواهد کرد.

بورینگ کمپانی

علاوه بر این در چین جمعیت بیشتری از تونل‌ها و ساخت و سازهای حمل و نقلی بورینگ کمپانی استفاده می‌کنند. این مساله در کنار برنامه‌های تسلا برای گسترش کارش در چین می‌تواند به کمک ماسک بیاید و تکمیل کننده برنامه‌های شرکت خودروسازی او در این منطقه باشد.

ماه گذشته یک پرونده اوراق بهادار افشا کرده بود که بورینگ کمپانی اولین بودجه سرمایه‌گذاری خارجی خود را با فروش 120 میلیارد دلار سهام تامین کرده است. همچنین این شرکت اخیرا اولین قرارداد تجاری خود را به ارزش 48.7 میلیارد دلار برای ساخت تونلی در لاس وگاس به امضا رسانده.

بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که با درآمدهای اخیر این شرکت، ماسک به فکر گسترش کسب و کار بورینگ کمپانی در کشورهای پرجمعیتی مثل چین باشد که زیرساخت‌های لازم را هم برای اجرای پروژه‌های جدید در اختیار دارد.

ایلان ماسک همچنین در پاسخ به توییتی اعلام کرده که برنامه ساخت تونل‌های زیر آب هم در دستور کار بورینگ کمپانی قرار دارد. البته فعلا برنامه‌های شرکت در این باره اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir Moheb Ali Nezhad
    Amir Moheb Ali Nezhad | ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

    به ارزش 48 میلیون دلار نه میلیارد دلار

مطالب پیشنهادی