ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با نرم‌افزار فروشگاهی دشت؛ راهکاری مدرن برای تسهیل فروش کسب و کارها

گذر از سیستم سنتی خرده‌فروشی و ورود به عصر فروشگاه‌های بزرگ، نیازهای جدیدی را در میان اصحاب کسب و کار به وجود آورد که بی شک به کارگیری راهکارهای نرم‌افزاری برای حسابداری و مدیریت فروش ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

گذر از سیستم سنتی خرده‌فروشی و ورود به عصر فروشگاه‌های بزرگ، نیازهای جدیدی را در میان اصحاب کسب و کار به وجود آورد که بی شک به کارگیری راهکارهای نرم‌افزاری برای حسابداری و مدیریت فروش جزو مهم‌ترین آن‌ها بود.

این موضوع سبب شد که نرم‌افزارهای فروشگاهی به عنوان یک رکن ضروری در میان کسب و کارهای مختلف مطرح شوند و روز به روز شاهد محصولات جدید و متنوعی در این حوزه باشیم. اما همین تنوع بالا به خودی خود چالشی را میان صاحبان فروشگاه‌ها ایجاد کرد: در این تنوع بالای نرم‌افزارهای فروشگاهی، کدام یک را برای کار خود انتخاب کنیم؟

شرکت همکاران سیستم که قریب به ۳۰ سال تجربه توسعه محصولات نرم‌افزاری را در کارنامه خود دارد، تلاش کرده که با نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی «دشت» یکی از گزینه‌های محتمل برای پاسخ سؤال بالا باشد. نرم‌افزار دشت به طور ویژه برای اصناف و فروشگاه‌ها طراحی شده و خدماتی مثل صدور فاکتور خرید و فروش، محاسبه سود و زیان، مدیریت انبارداری، چک کردن مانده حساب و ... را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

اما دشت چه امکاناتی برای فروشگاه‌ها در نظر گرفته و چه خدمات ویژه‌ای به مشتریانش ارائه می‌کند؟ در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

ویژگی‌های عمومی

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی دشت برای پلتفرم ویندوز عرضه شده و نسخه تحت وب آن هم در دستور کار قرار دارد. مثل تمام نرم‌افزارهای فروشگاهی، تمرکز دشت روی صدور فاکتور فروش بوده، به همین دلیل صفحه نخست نرم‌افزار به این موضوع اختصاص داده شده تا به سریع‌ترین حالت امکان صدور فاکتور برای مشتری را داشته باشید.

نرم‌افزار فروشگاهی دشت

اما ویژگی‌هایی هستند که به سادگی کار و افزایش سرعت دشت کمک می‌کنند. نخستین ویژگی، سیستم جستجوی یکپارچه نرم‌افزار است. به لطف جستجوی یکپارچه نه تنها در میان کالاهای تعریف شده، بلکه میان کد و بارکدها هم می‌توان به جستجو پرداخت و سریعا به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد.

در نرم‌افزار دشت برای تعریف و دسته‌بندی کالاهای یک فروشگاه، هیچ محدودیتی ندارید و به سرعت قادر به انجام این کار خواهید بود. حتی به لطف ویژگی منحصر به فردی به نام «ماتریس کالا» که ایجاد دسته‌بندی‌ برای کالاهایی از یک گروه را اتوماسیون می‌کند، فرآیند تعریف دسته‌بندی‌ها می‌تواند بیشتر سرعت بگیرد.

نرم‌افزار فروشگاهی دشت

دشت به طور کامل از صفحات لمسی پشتیبانی به عمل می‌آورد و طوری طراحی شده که با انواع ترازوهای دیجیتالی موجود در بازار، مستقیما در ارتباط باشد. همچنین ارتباط با دستگاه‌های کارت‌خوان نیز به طور مستقیم انجام می‌شود و برای انتقال اطلاعات به نرم‌افزار هیچ لزومی برای آنلاین بودن دستگاه کارت‌خوان وجود نخواهد داشت.

نسخه‌های متنوع برای انواع کسب و کارها

بسته به نوع کاربری، نرم‌افزار فروشگاهی دشت در سه سطح «پایه، استاندارد و پیشرفته» به دست‌تان می‌رسد ضمن این که به جز نسخه عمومی امکان خرید نسخه‌های تخصصی برای املاک، طلافروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های پوشاک و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی را هم در اختیار دارید که در ادامه به ویژگی‌های آن‌ها خواهیم پرداخت.

نسخه عمومی 

نرم‌افزار فروشگاهی دشت

نسخه عمومی نرم‌افزار دشت که در سطح پایه عرضه شده، ساده‌ترین نسخه این نرم‌افزار است که برای تمام مراکز فروشگاهی کاربرد دارد. در هر صنفی که باشید، می‌توانید از آن برای افزایش سرعت و دقت در عملیات فروشگاه مانند خرید و فروش، انبارداری، محاسبه سود و زیان، مانده حساب و... استفاده کنید. با این وجود نسخه عمومی بر خلاف نسخه‌های تخصصی اطلاعات پیش‌فرض ندارد و باید دسته‌بندی کالاها را به طور دستی در آن انجام بدهید.

نسخه سوپرمارکت

نرم‌افزار فروشگاهی دشت

سوپرمارکت‌ها مشتریان بالقوه این نسخه دشت به شمار می‌آیند. توسعه‌دهندگان برنامه برای تسهیل کار سوپرمارکت‌ها، قریب به ۱۱۰۰۰ کالا به همراه بارکد را به طور از پیش تعریف شده در این نسخه گنجانده‌اند تا مراحل نصب و راه‌اندازی اولیه نرم‌افزار به حداقل میزان ممکن برسد.

نسخه پوشاک

به نظرتان بزرگترین چالش یک فروشگاه پوشاک در مواجهه با یک نرم‌افزار فروشگاهی چیست؟ یقینا زمان زیادی که باید برای وارد کردن اطلاعات انواع و اقسام کالا بگذارند. نسخه تخصصی پوشاک نرم‌افزار دشت انجام این کار را تسهیل می‌کند.

نرم‌افزار فروشگاهی دشت

در این نسخه می‌توانید حداکثر ۱۰ ویژگی برای هر کالا مانند رنگ، سایز، برند و ... را تعریف کنید تا دسته بندی‌ آن‌ها به لطف ویژگی «ماتریس کالا» به طور خودکار انجام شود. در این صورت برای وارد کردن کالاهای متنوع در رنگ، سایز و رند لزومی به ورود دستی اطلاعات نخواهید داشت.

نسخه آرایشی و بهداشتی

نرم‌افزار فروشگاهی دشت

بیش از ۱۰۰۰ کالای بارکدگذاری شده در نسخه آرایشی و بهداشتی نرم‌افزار دشت آماده شده‌اند تا لزومی به وارد کردن دستی آن‌ها نداشته باشید. نسخه آرایشی و بهداشتی در دو سطح پایه و استاندارد عرضه شده و امکانات متفاوتی در اختیار مشتریان می‌گذارد.

نرم‌افزار فروشگاهی دشت

نسخه طلافروشی

نرم‌افزار فروشگاهی دشت

طلافروشی‌ها برای فروش کالای لوکس خود به امکانات ویژه‌ای احتیاج دارند و بهتر است به نسخه تخصصی طلافروشی دشت مراجعه کنند. در این نسخه می‌توان مشخصات طلا و جواهرات مثل عیار، مظنه و ... را به طور جامع و در قالب ریالی و ارزی وارد کرد. همچنین شیوه معاملاتی به صورت نقدی یا غیرنقدی (کارتخوان و معاوضه طلا با طلا) در نرم‌افزار پشتیبانی می‌شود.

نرم‌افزار فروشگاهی دشت

نسخه املاک

نرم‌افزار فروشگاهی دشت

فعالیت در حوزه املاک، اصطلاحات و سبک محاسبه خاص خود را می‌طلبد. به همین دلیل املاک و مستغلات در این نسخه دشت به طور جامع تعریف شده و به آسانی انواع حالت آن‌ها قابل جستجو هستند. ضمن این که پورسانت مشاورین به طور خودکار بر اساس نوع ملک محاسبه شده و در گزارش نهایی لحاظ می‌گردد.

نرم‌افزار فروشگاهی دشت

خدمات پس از فروش و پشتیبانی

سازندگان نرم‌افزار دشت خدماتی مثل نصب و آموزش در محل، ارسال متخصص برای راهنمایی و یک سال پشتیبانی تلفنی رایگان را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. همچنین می‌توانید در کلاب مشتریان دشت عضو شده و به آخرین آپدیت‌ها و چت آنلاین با متخصصین دسترسی پیدا کنید.

برای آشنایی بیشتر با نرم‌افزار فروشگاهی دشت می‌توانید به وبسایت آن مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی