ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون های ۲۰۲۱
تکنولوژی

آیفون های ۲۰۲۱ به Face ID و Touch ID زیر نمایشگر مجهز می‌شوند

مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده با انتشار گزارشی مدعی شده آیفون های ۲۰۲۱ همزمان از سیستم های تایید هویت Face ID و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهند برد. اپل از سال گذشته سنسور فیزیکی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته شده با انتشار گزارشی مدعی شده آیفون های ۲۰۲۱ همزمان از سیستم های تایید هویت Face ID و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهند برد.

اپل از سال گذشته سنسور فیزیکی اثر انگشت را از موبایل هایش به کلی کنار گذاشت و در آیفون های XS ،XS مکس و XR خبری از آن نیست. ظاهرا دلیل این استراتژی بازخورد مثبت کاربران به Face ID بود، با این وجود مینگ-چی کو عقیده دارد اپل دوباره به استفاده از Touch ID روی خواهد آورد.

کو قبلا گفته بود اپل منتظر واکنش اندرویدی ها به FOD است

این پیش بینی بر اساس پتنت های اپل پیرامون سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر (FOD) و تداوم استفاده از این فناوری در اکوسیستم اندروید صورت گرفته است. وی معتقد است تکامل این فناوری در نهایت اپل را به استفاده از آن مجاب خواهد کرد:

پیش بینی ما این است که طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده FOD از چهار جنبه ضخامت ماژول، منطقه پوشش، مصرف انرژی و نرخ بازدهی تولید ورقه ها به صورت چشمگیری بهبود پیدا خواهد کرد. بنابرین اپل برای ارتقای امنیت و راحتی بیشتر کاربران آیفون های جدید را به Face ID و FOD مجهز خواهد کرد.

آیفون های ۲۰۲۱

به باور این تحلیلگر اپل احتمالا در آیفون های ۲۰۲۱ از حسگر التراسونیک کوالکام استفاده می کند که به خاطر گستردگی منطقه تحت پوشش کاربر را به قرار دادن انگشت در یک ناحیه خاص از پنل محدود نمی کند.

کو همچنین پیش بینی کرده اگر اپل قصد مجهز کردن ساعت های هوشمندش به یک سنسور بیومتریک را داشته باشد، شانس اسکنر زیر نمایشگر از Face ID بیشتر است. مینگ-چی کو سال گذشته مجهز شدن گلکسی اس ۱۰ و اس پلاس به سنسور بیومتریک یکپارچه با نمایشگر را پیش بینی کرده بود.

 

تماشا کنید: رندرهای سه‌بعدی از طراحی جذاب آیفون XR2 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

    هنوز۲۰۲۱؟تو اندروید از پارسال حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر وجود داره?

مطالب پیشنهادی