ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه اولیه گلکسی نوت 10 پلاس در دستان یک کاربر مشاهده شد [تماشا کنید]

در فاصله دو روز مانده به رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی نوت 10، ویدیویی از یک کاربر چینی در حال کار با گلکسی نوت 10 پلاس که به نظر نمونه اولیه کاملی هم از آن ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۱۵

در فاصله دو روز مانده به رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی نوت 10، ویدیویی از یک کاربر چینی در حال کار با گلکسی نوت 10 پلاس که به نظر نمونه اولیه کاملی هم از آن بوده منتشر شده است.

اینطور که در این ویدیو مشاهده می‌شود، پرچمدار جدید سامسونگ یک بریدگی مرکزی در بالای نمایشگر و حاشیه‌های باریک دارد اما خبری از نمایشگر منحنی نیست. این مساله هم احتمالا به خاطر قاب محافظ گوشی است که برای حفاظت از نمونه‌های اولیه محصولات روی آن‌ها قرار می‌گیرد.

در این ویدیوی کوتاه کاربر را در حال گشتن در منوی رابط کاربری OneUI می‌بینیم. بر اساس گمانه‌زنی‌های پیشین گلکسی نوت 10 پلاس توانسته به بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در بین گوشی‌های موجود در بازار دست پیدا کند. حاشیه بالای نمایشگر 2 میلیمتر و حاشیه پایین آن 3.7 میلیمتر است. حاشیه‌های کناری هم 1.5 میلیمتر و ضخامت دستگاه 4 میلیمتر طراحی شده‌اند.

گلکسی نوت 10 پلاس

انتظار می‌رود گلکسی نوت 10 پلاس به یک نمایشگر 6.8 اینچ امولد دینامیک با رزولوشن +QHD مجهز باشد. سخت‌افزار داخلی این گوشی هم بر اساس منطقه عرضه محصول، اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820 خواهد بود و تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.0 این مجموعه را همراهی می‌کنند.

در قسمت پشتی دستگاه هم یک آرایه چهارتایی از حسگرهای دوربین قرار می‌گیرد که سنسور اصلی آن 12 مگاپیکسلی است و دیافراگم متغیری در بازه f/1.5-2.4 خواهد داشت. یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی به همراه سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در کنار یک ماژول ToF این آرایه چهارتایی را تشکیل می‌دهند. قرار است یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی هم انرژی این مجموعه را تامین کند که می‌توان آن را با فست شارژ 45 واتی شارژ کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی