ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Trips
تکنولوژی

گوگل فعالیت اپلیکیشن Trips را متوقف می کند

طبق بیانیه اخیر گوگل، این شرکت به زودی تمام فعالیت‌های اپلیکیشن Trips برای گوشی‌های موبایل را متوقف خواهد کرد. با این تصمیم، بسیاری از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن به سایر سرویس‌های گوگل همچون مپس و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

طبق بیانیه اخیر گوگل، این شرکت به زودی تمام فعالیت‌های اپلیکیشن Trips برای گوشی‌های موبایل را متوقف خواهد کرد. با این تصمیم، بسیاری از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن به سایر سرویس‌های گوگل همچون مپس و سرچ منتقل خواهند شد.

پشتیبانی رسمی از اپلیکیشن Trips امروز خاتمه پیدا می‌کند، اما اگر از کاربرانش بودید اطلاعاتی نظیر یادداشت‌ها و مکان‌های منتخب شما همچنان در حساب کاربری گوگل قابل دسترس‌تان خواهد بود. با این حساب کاربران از این پس برای یافتن نقاط جذاب و دیدنی و آگاهی از رویدادهای دور و اطراف می‌توانند عبارت my trips را در گوگل جستجو کرده یا به صفحه بازطراحی شده Travel مراجعه نمایند.

سپتامبر سال گذشته بود که گوگل از تغییراتی اساسی در ساختار Travel خبر داد، که یکی از آن‌ها انتقال قابلیت‌های خوب و کاربردی سرویس Trips به این وبسایت بود. با این رویکرد، گوگل از این پس برای مقاصد سفر و گردشگری کاربران را به استفاده از وبسایت Travel تشویق کرده و در پلتفرم موبایل نیز تمرکز بیشتری بر سرویس‌های نقشه و مسیریابی خواهد داشت.

اپلیکیشن Trips

در همین راستا قرار است به زودی امکان افزودن و ویرایش یادداشت‌های اپلیکیشن Trips به بخش Travel مرورگر اضافه گردد. همچنین کاربران موبایل می‌توانند برای یافتن مکان‌های دیدنی، دسترسی به فهرست‌های راهنما، رویدادها و رستوران‌ها وارد تب Explore در اپلیکیشن گوگل مپس شوند.

سرویس‌های مرتبط با سفر و گردشگری گوگل همواره جزو پرطرفدارترین محصولات این شرکت در سراسر دنیا بوده‌اند به طوری که میلیون‌ها نفر به طور روزانه برای اموری همچون برنامه‌ریزی سفر، رزرو بلیت هواپیما و رزرو هتل از آن‌ها استفاده می‌نمایند.

اما با توقف فعالیت اپلیکیشن Trips و تمرکز روی وبسایت Travel، باید منتظر ماند و دید که این تصمیم چه تأثیراتی بر نحوه تعامل کاربران با سرویس‌های سفر و گردشگری گوگل خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی