ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلدیران رسما از خانواده تلویزیون‌های «جی پلاس» رونمایی کرد [تماشا کنید]

اواخر سال گذشته بود که شنیده‌های دیجیاتو از ورود برندی جدید به بازار لوازم الکترونیکی کشورمان حکایت می کرد. اکنون و پس از گذشت چند ماه، تلویزیون‌های «جی پلاس» رسما معرفی شده و آماده ورود ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۲:۲۶

اواخر سال گذشته بود که شنیده‌های دیجیاتو از ورود برندی جدید به بازار لوازم الکترونیکی کشورمان حکایت می کرد. اکنون و پس از گذشت چند ماه، تلویزیون‌های «جی پلاس» رسما معرفی شده و آماده ورود به بازار ایران هستند.

شرکت گلدیران که تا کنون نام آن را همواره در کنار ال جی می‌دیدیم، صاحب این برند جدید است و امید دارد با تجربه‌ای که سال ها در کنار شرکت کره‌ای به دست آورده، بتواند راه تلویزیون‌های جدید را به خانه کاربران ایرانی باز کند.

گلدیران تا پیش از این در کارخانه‌های خود وظیفه مونتاژ محصولات ال جی را بر عهده داشت و در نزدیک به ۱۰۰۰ فروشگاه، عرضه این محصولات را عهده دار بود؛ اما پس از تحریم ها واردات با مشکلاتی جدی مواجه شد و بازار لوازم خانگی کشور شوک عجیبی را پشت سر گذاشت.

تلویزیون جی پلاس g plus tv

به گفته «علیرضا لاهیجانیان»، مدیر بازاریابی گلدیران، این شرکت همواره رؤیای ایجاد یک برند ایرانی را در سر می پرورانده و اکنون و با توجه به شرایط پیش آمده برای بازار، آنچه که در سر داشته را سرعت بخشیده و با تلویزیون های G Plus می خواهد میزبانی درخور برای چشمان کاربران باشد.

هرچند پیش از این مسئولین ال جی در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بودند که تلویزیون های جی پلاس قرار نیست در برند شاپ های ال جی به فروش برسند، اما اکنون به نظر می رسد که این موضوع دست خوش تغییر شده و این محوصلات در فروشگاه های گلدیران عرضه خواهند شد. لاهیجانیان دلیل این موضوع را گذشت چندین ماه از تحویل آخرین محموله محصولات ال جی، و نبود چشم انداز مشخص برای آینده محصولات کره ای عنوان می‌کند.

تلویزیون جی پلاس g plus tv

تلویزیون های جی پلاس که در رنج قیمتی ۲ تا ۱۰ میلیون تومان قرار است به فروش برسند، در سه سری در اختیار کاربران هستند؛ سری Stellar با کیفیت تصویر Ultra HD و اندروید ۶ پرچمداران خانواده به شمار می روند و سری Style نیز با کیفیت تصویر Full HD میان رده های جی پلاس هستند. برای کاربرانی که به دنبال محصول با قیمت مناسب‌تر می گردند نیز سری اقتصادی Power تدارک دیده شده که کیفیت تصویر HD را در تلویزیونی با ابعاد ۳۲ اینچ ارائه می کند.

به گفته «عباس کایینی»، مدیرعامل گلدیران، تولید و مونتاژ محصولات این شرکت قرار نیست به تلویزیون محدود شود و گلدیران در تلاش است تا در آینده ماشین لباس شویی، یخچال، مانیتور و حتی موبایل را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • matin yari
    matin yari | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

    به نظر بنده این جور آدامای سست هویت برن دنبال همون آق عمویی که سیب تکنولوژی رو گاز زده، ما با باغ تازه خریده تازه نهال زده مون میسازیم

  • Mehran
    Mehran | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

    چین پلاس

  • herogame
    herogame | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

    جی پلاس دیگه چه کوفتیه نه پدرش معلومه نه مادرش

  • molavy
    molavy | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

    انشالله موفق باشین، جنس خوب بدید دست مردم با پشتیبانی خوب

مطالب پیشنهادی