ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسک میران: شیائومی با گارانتی ما در ایران حضور رسمی دارد

«تسک میران» (Task Mi Iran) اعلام می‌کند که این شرکت نماینده رسمی واردات و فروش محصولات شیائومی با برند Mi در ایران است و با توجه به علاقمندی مردم ایران به محصولات شیائومی و با هدف ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

«تسک میران» (Task Mi Iran) اعلام می‌کند که این شرکت نماینده رسمی واردات و فروش محصولات شیائومی با برند Mi در ایران است و با توجه به علاقمندی مردم ایران به محصولات شیائومی و با هدف واردات و فروش این برند، در اواخر سال ۱۳۹۵ اقدام به ثبت شرکت و آغاز فعالیت کرده است.

اگرچه شرکت مدیا پردازش روز یکشنبه اعلام کرده بود که فروش محصولات شیائومی را در ایران آغاز می‌کند، اما «رویا عباس زاده»، مدیرعامل تسک میران در گفتگو با دیجیاتو، با اشاره به سابقه تسک میران می‌گوید:

«با توجه به سیاست‌هایی که تسک میران برای حضور و کسب سهم بازار ۲۰ درصدی از بازار مذکور دنبال می‌کند، ابتدا به تامین زیر ساخت‌های اجرایی از قبیل انبار مکانیزه، دفتر خدمات پس از فروش، وب سایت فروش مستقیم و... پرداخت. تسک میران در اواخر اسفند ماه ۹۶ در راستای احترام به حقوق مشتری، پیش از فروش محصولات اقدام به افتتاح مرکز خدمات پس از فروش خود با بیش از ۳۲ نمایندگی در سراسر کشور نمود و در گام بعدی واردات و فروش خود را بصورت جدی آغاز کرد.»

او در پاسخ به این سوال که تسک میران چه برنامه‌ای برای حضور گسترده برند شیائومی در ایران دارد و آیا قرار است شاهد تاسیس دفاتر مختلفی از شعب این شرکت در شهرهای ایران باشیم، می‌گوید: «در حال حاضر شعبه مرکزی دفتر خدمات پس از فروش شرکت تسک میران مستقر در تهران با ظرفیت پذیرش و خدمات‌دهی به بیش از ۲۰۰ درخواست در روز به همراه بیش از ۳۰ دفتر و نماینده خدمات پس از فروش در سایر استان‌ها و شهرهای ایران به ارائه خدمات پس از فروش به خریداران کالاهای شیائومی با گارانتی تسک میران می پردازد.»

او همچنین در مورد گارانتی محصولات شیائومی و البته تامین قطعات سخت‌افزاری برای این محصولات می‌گوید: «فراهم کردن ۱۸ ماه گارانتی به همراه ۷ روز ضمانت تعویض بی قید و شرط و تضمین ۶۰ ماه تامین قطعات گواه ادعا و عمل ما است.»

عباس زاده، همچنین در مورد فروش محصولات نیز خبر می‌دهد که تسک میران در راستای پیروی از سیاست‌های شرکت شیائومی در خصوص فروش اینترنتی کالا اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی می‌ایران با آدرس اینترنتی miiran.com کرده است: «ارائه کالاهای شیائومی با قیمت مصرف کننده مصوب به همراه گارانتی ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور از جمله خدمات این فروشگاه هستند.»

شیائومی برندی است که رشدی انفجاری در بازارهایی که در آنها حضور داشته را تجربه کرده است. بر اساس گزارش شرکت تحلیلی IDC از سه ماه دوم سال ۲۰۱۹، شیائومی چهارمین تولیدکننده بزرگ موبایل جهان است و اکنون باید دید استقبال کاربران ایرانی از این برند چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • esperance20009
    esperance20009 | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

    خیلی خوشحالم از اینکه نمایندگی رسمی شیائومی رو پیدا کردم و تعریف گوشی mi9 T زیاد شنیدم، امیدوارم زودتر تو سایت میران موجود بشه تهیه کنم.

  • sara noori
    sara noori | ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

    توی شرایطی که هر روز یه شرکت و یه اسم گارانتی سبز میشه و بعد یه مدت خبری ازشون نیست اگه شرکتی نمایندگی رسمی باشه و یکی جوابگو باشه حس خوبیه?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی