ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دعوتنامه ویدیویی ال جی برای IFA 2019 از معرفی گوشی تاشو خبر می دهد

در حالی که سامسونگ و هوای مشغول تصحیح طراحی گوشی‌های تاشوی خود هستند، رقیب کره‌ای آن‌ها با نمایش یک دعوت نامه ویدیویی برای نمایشگاه IFA 2019 برلین از رونمایی یک گوشی تاشوی ال جی در ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

در حالی که سامسونگ و هوای مشغول تصحیح طراحی گوشی‌های تاشوی خود هستند، رقیب کره‌ای آن‌ها با نمایش یک دعوت نامه ویدیویی برای نمایشگاه IFA 2019 برلین از رونمایی یک گوشی تاشوی ال جی در این رویداد خبر داده است. احتمال می‌رود این گوشی  LG V60 ThinQ 5G نام بگیرد.

در حالی که هنوز نام گوشی تاشو یا دو نمایشگره ال جی دقیقا مشخص نیست، اما به هر حال این شرکت با ارائه چنین تیزری محتاط بودن را کنار گذاشته و خصوصیات کلیدی که می‌تواند گوشی جدید این شرکت را متمایز از سایر اسمارت فون‌های جدید امسال کند تا حدود زیادی فاش کرده است. در واقع قرار است این گوشی یک رقیب اقتصادی برای گلکسی فولد و هواوی میت ایکس باشد و انعطاف‌پذیری یک گوشی تاشوی واقعی را البته نه به صورت کاملا یکپارچه به ارمغان بیاورد.

گوشی تاشوی ال جی

این شرکت قبلا اعلام کرده بود که یک نمایشگر ثانویه برای مدل وی 50 خود در نظر گرفته که به گوشی اصلی اضافه می‌شود. حالا تیزر ال جی نشان داده که کار روی همین تکنولوژی ادامه خواهد داشت و ایده اصلی طراحی این محصول جدید هم همین است. علاوه بر این مشخصه دیگری که در ویدیو می‌توان دید یک نمایشگر کوچک خارجی است که برای نشان دادن زمان و تاریخ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با این اوصاف اقدام ال جی برای معرفی یک گوشی با دو نمایشگر خیلی هم عجیب نیست چرا  که مدیر بخش موبایل، «برایان وان» پیشتر اعلام کرده بود که آن‌ها در زمان معرفی گوشی 5G خودشان، امکان معرفی یک گوشی تاشوی ال جی را هم مورد بررسی قرار داده بودند اما نهایتا تصمیم به عدم تولید آن گرفتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی