ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دکمه Snooze توییتر
تکنولوژی

توییتر راهکاری برای بی‌صدا کردن موقت نوتیفیکیشن‌ها ارائه می‌کند

توییتر مشغول آزمایش قابلیتی است که به طور موقت تمام پوش‌نوتیفیکیشن‌ها ارسالی این اپلیکیشن را بی‌صدا می‌کند. آغاز تست این ویژگی در توییتر را «جین مانچون وانگ»، فعال رسانه‌ای در حساب کاربری شخصی خود اطلاع‌رسانی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۵

توییتر مشغول آزمایش قابلیتی است که به طور موقت تمام پوش‌نوتیفیکیشن‌ها ارسالی این اپلیکیشن را بی‌صدا می‌کند. آغاز تست این ویژگی در توییتر را «جین مانچون وانگ»، فعال رسانه‌ای در حساب کاربری شخصی خود اطلاع‌رسانی کرده که به فاش‌سازی آخرین تغییرات شبکه‌های اجتماعی شهرت دارد.

ظاهرا در آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید توییتر کدهایی یافت شده که به یک دکمه اختصاصی Snooze در این شبکه اجتماعی اشاره دارند. وانگ این دکمه را در گوشه بالا و سمت راست تب نوتیفیکیشن‌ها مشاهده کرده که با فشردن آن، پنلی برای بی‌صدا کردن پوش نوتیفیکیشن‌ها ظاهر می‌شود.

با ورود به این پنل می‌توانید برای توییتر تعیین کنید که پوش نوتیفیکیشن‌های اطلاع‌رسانی لایک، ریتوییت یا نظرات جدید را تا حداکثر 12 ساعت برایتان بی‌صدا کند. برای بازگشت به حالت عادی هم کافیست یک بار دیگر دکمه Snooze توییتر را بفشارید.

دکمه Snooze توییتر

توجه داشته باشید که در صورت استفاده از دکمه Snooze توییتر نوتیفیکیشن‌های شما از دست نمی‌روند و همچنان در تب نوتیفیکیشن‌ها جمع خواهند شد، اما تفاوت کار اینجاست که دیگر پیام بیرون جهنده مربوط به هر نوتیفیکیشن را مشاهده نمی‌کنید تا تمرکزتان از کار روی گوشی بر هم نخورد.

در هر صورت، دکمه Snooze توییتر فعلا مراحل آزمایشی خود را پشت سر می‌گذارد و تنها در صورتی که به شکل رسمی وارد اپلیکیشن می‌شود که بازخوردهای دریافتی تسترها به قدر کافی مثبت باشند. این اقدام توییتر را می‌توان پاسخی به سایر رقبا در زمینه دادن حق انتخاب بیشتر به کاربران دانست تا تسلط کاملی بر نحوه تعامل خود با شبکه‌های اجتماعی داشته باشند.

گفتنی است که در همین راستا، تا کنون اقدامات گسترده‌ای توسط شرکت‌های بزرگ فناوری صورت گرفته که ارائه ابزار مدیریت زمان در فیسبوک و ابزار Digital Wellbeing در گوگل برای اعمال محدودیت روی استفاده از اپلیکیشن‌ها را می‌توان جزو برجسته‌ترین این اقدامات به شمار آورد.

توییتر هنوز در مورد ویژگی مذکور اظهارنظر رسمی نداشته است. به محض انتشار جزئیات بیشتر شما را در جریان تغییرات قرار خواهیم داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی