ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروشور تبلیغاتی سامسونگ جزییات جدیدی از گلکسی نوت 10 پلاس فاش کرد

تنها چند ساعت دیگر تا بامداد پنج شنبه و مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 پلاس باقی مانده اما هر لحظه اطلاعات جدیدی از این فبلت ها فاش می شوند. این بار جزییات از بروشور ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

تنها چند ساعت دیگر تا بامداد پنج شنبه و مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 پلاس باقی مانده اما هر لحظه اطلاعات جدیدی از این فبلت ها فاش می شوند. این بار جزییات از بروشور تبلیغاتی سامسونگ لو رفته اند.

سایت Droid Life مدعی شده که به چند صفحه از بروشور تبلیغاتی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس دسترسی پیدا کرده که اطلاعات آن تعداد زیادی از شایعات منتشر شده قبلی را تأیید می کنند. طبق اطلاعات جدید گلکسی نوت 10 از صفحه نمایش 6.3 اینچی و گلکسی نوت 10 پلاس از نمایشگر 6.8 اینچی داشته و هر دو فبلت دارای حفره نمایشگر خواهند بود. گلکسی نوت 10 حدود 949 دلار و برادر بزرگ تر آن 1099 دلار قیمت خواهد داشت.

قلم S Pen قابلیت های جدیدی از جمله پشتیبانی از جسچرها و سوییچ کردن بین دوربین گوشی را دارد. قابلیت شارژ سریع را دیگر تقریبا در تمام گوشی های جدید امروزی می بینیم؛ شایعه شده گلکسی نوت 10 پلاس از قابلیت «شارژ بسیار سریع» بهره برده و فقط با چند دقیقه شارژ «چندین ساعت» دوام می آورد.

جزییات جدید دیگری از مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس فاش نشده ولی در مورد دوربین گلکسی نوت 10 پلاس تنها به این جمله بسنده شده که می تواند «عکس هایی زیبا، خیره کننده و شفاف در حالت پرتره و منظره ثبت کند.» همچنین برای اولین بار به میکروفن Audio Zoom هم اشاره شده است. این میکروفن می تواند اصوات را با فوکوس کردن در نقطه مورد نظر قوی و دریافت کند. این قابلیت را چند سال پیش در گوشی LG V30 دیده بودیم.

بعد از منتشر شدن شایعاتی پیرامون گوگل پیکسل 4 و فاش شدن برخی از ویژگی های جالب توجه آن که حتی گوگل نیز برخی از آنها را تأیید کرده، سامسونگ همچنان سکوت اختیار کرده و اطلاعات درز شده در مورد خانواده گلکسی نوت 10 پلاس را رد یا تأیید نمی کند.

سامسونگ بامداد پنج شنبه رسما گلکسی نوت 10 پلاس را معرفی خواهد کرد. هیچ بعید نیست تا آن زمان باز هم جزییات بیشتری از این دو محصول منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Danial
    Danial | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

    نسخه ی پلاس خیلی بزرگه حتی واسه من که هم دستای بزرگی دارم هم عاشق گوشی های بزرگم

مطالب پیشنهادی