ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 10 پلاس 5G با شروع قیمت 1300 دلار تایید شد

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5G با شروع قیمت 1300 دلار به بازار عرضه خواهد شد. قرار است این مدل ابتدا به طور اختصاصی توسط اپراتور ورایزن در ایالات متحده آمریکا عرضه شده و پس ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۱:۳۳

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5G با شروع قیمت 1300 دلار به بازار عرضه خواهد شد. قرار است این مدل ابتدا به طور اختصاصی توسط اپراتور ورایزن در ایالات متحده آمریکا عرضه شده و پس از مدتی در دیگر کشورها عرضه شود.

کاربران می توانند گلکسی نوت 10 پلاس 5G با حافظه داخلی 256 گیگابایت را به قیمت 1.299.99 دلار و مدل 512 گیگابایتی را به قیمت 1399.99 دلار خریداری کنند. به غیر از برخورداری از مودم 5G، گلکسی نوت 10 پلاس 5G برتری دیگری نسبت به گلکسی نوت 10 پلاس ندارد؛ نمایشگر 6.8 اینچی است و پیکربندی دوربین نیز عینا مشابه نوت 10 پلاس است.

سامسونگ تایید کرده گلکسی نوت 10 پلاس 5G بعد از اتمام مدت زمان قرارداد عرضه اختصاصی توسط اپراتور ورایزن، توسط اپراتورهای AT&T، تی موبایل و Sprint نیز فروخته خواهد شد. در حال حاضر هر سه این اپراتورها گلکسی اس 10 5G را به مشتریان عرضه می کنند.

تنها دلیل نخریدن گلکسی نوت 10 پلاس و رفتن به سمت گلکسی نوت 10 پلاس 5G، پشتیبانی این مدل از شبکه اینترنت نسل پنجم است. تصمیمی که شاید منطقی به نظر نرسد چرا که در حال حاضر تمامی چهار اپراتور تلفن همراه در آمریکا در حال راه اندازی زیرساخت های ارتباطی خود هستند و دسترسی به اینترنت نسل پنجم در این کشور به جز در مناطقی خاص، بسیار محدود است.

گلکسی نوت 10 پلاس 5G همانند دیگر گلکسی نوت 10 ها در سه رنگ سفید، مشکی و شفق قطبی قابل خریداری است. همانند گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس، این مدل نیز از تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) به بازار عرضه شده و می توان آن را از تاریخ 8 آگوست (17 مرداد) پیش خرید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی