ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۸۸ درصد از گجت های تولیدی اپل آپدیت iOS 12 را دریافت کرده اند

طبق جدیدترین آمار اپل 88 درصد از دارندگان آیفون، آیپد و آیپاد تاچ آی او اس 12 را روی دیوایس خود نصب کرده اند. اپل هر چند ماه یکبار اطلاعات استفاده از سیستم عامل iOS ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

طبق جدیدترین آمار اپل 88 درصد از دارندگان آیفون، آیپد و آیپاد تاچ آی او اس 12 را روی دیوایس خود نصب کرده اند.

اپل هر چند ماه یکبار اطلاعات استفاده از سیستم عامل iOS را با توجه به ترافیک اپ استور برای توسعه دهندگان به روز رسانی می کند. با نگاه به جدیدترین آماری که امروز منتشر شده، iOS 12 رتبه نخست را بین کاربران دارد. پس از آن iOS 11 با 7 درصد در رتبه دوم قرار گرفته. 5 درصد از کاربران هم هنوز از نسخه های قدیمی تر سیستم عامل اپل استفاده می کنند که احتمالا به این دلیل است که دیوایس آنها قابلیت آپدیت شدن به آی او اس 12 را ندارد.

اگر فقط دیوایس هایی که در چهار سال اخیر عرضه شده اند را در نظر بگیریم، آمار دارندگان iOS 12 به 90 درصد افزایش پیدا می کند. اپل در انتهای ماه مه اعلام کرد که 85 درصد از دیوایس های ساخت این شرکت از iOS 12 استفاده می کنند. به عبارت دیگر 3 درصد از کاربران در مدت تنها 2 ماه به جدیدترین سیستم عامل اپل کوچ کرده اند. این یعنی کاربران امسال نسبت به عرضه iOS 11 در سال گذشته، رغبت بیشتری به آپدیت آی دیوایس خود به iOS 12 داشته اند.

اپل در iOS 12 روی بهبود عملکرد و پایداری تمرکز کرده بود و مدعی شده بود نصب این نسخه مشکلات کندی سرعت و پایداری دیوایس های قدیمی را حل می کند. ادعای اپل درست بود چون طبق آزمایشات مختلف اپلیکیشن ها تا 40 درصد سریع تر و کیبورد تا 50 درصد سریع تر در آیفون های قدیمی ظاهر می شدند. احتمالا همین عامل سبب افزایش دانلود آی او اس 12 شده است.

جدیدترین سیستم عامل اپل یعنی iOS 13 در حال حاضر در فاز بتا قرار داشته و قرار است اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) همزمان با آیفون 11 از آن رونمایی شود. این سیستم عامل با ویژگی های جدیدی از جمله دارک مد، گالری جدید، میانبرهای پیشرفته برای سیری و قابلیت های دیگر منتشر خواهد شد.

iOS
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی