ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 [تماشا کنید]

سامسونگ مدتهاست که بیشترین سهم از بازار موبایل جهانی را در اختیار دارد و در کشورمان هم پرفروش ترین برند محسوب می شود. این شرکت هر سال دو سری پرچمدار معرفی می کند و حالا ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۰:۲۲

سامسونگ مدتهاست که بیشترین سهم از بازار موبایل جهانی را در اختیار دارد و در کشورمان هم پرفروش ترین برند محسوب می شود. این شرکت هر سال دو سری پرچمدار معرفی می کند و حالا زمان رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10 رسیده است.

مثل همیشه، امسال هم تقریباً تمام ویژگی های خانواده گلکسی نوت 10 را می دانیم. سامسونگ تا چند ساعت دیگر از گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس و نوت 10 5G رونمایی خواهد کرد. این سه گوشی با ترکیبی از جدیدترین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری روز، دنیای موبایل را یک گام دیگر به جلو می رانند. نسل جدید قلم اس پن هم این تجربه هیجان انگیز را کامل می کند. انتظارات از رویداد معرفی گلکسی نوت 10 را می توانید از این لینک مطالعه کنید.

نیم ساعت بعد از نیمه شب، یعنی رأس ساعت 00:30 بامداد پنجشنبه با دیجیاتو همراه باشید تا مراسم رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10 را به شکل زنده از دیجیاتو تماشا کنیم و ببینیم که سامسونگ این بار چه محصولاتی را به دنیای موبایل هدیه می دهد. در این برنامه «مانی قاسمی» سردبیر دیجیاتو و «امیر مستکین» دبیر ارشد دیجیاتو با شما همراه خواهند بود. در ادامه می توانید این برنامه را تماشا کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد امین چایچی
    محمد امین چایچی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

    وقت گلکسی بوک اس لطفا بنچماکش رو در صورت انتشار سریع بزارین

مطالب پیشنهادی