ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 4
تکنولوژی

انتشار شایعات جدید از پیکسل 4 و پیکسل 4 XL؛ نمایشگر 90 هرتزی و رم 6 گیگابایتی

جزییات جدیدی از گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL توسط منبعی که «مطمئن» خوانده شده فاش شده است. برخورداری از نمایشگری با نرخ رفرش 90 هرتز و حافظه رم 6 گیگابایتی از شایعات جدید ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

جزییات جدیدی از گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL توسط منبعی که «مطمئن» خوانده شده فاش شده است. برخورداری از نمایشگری با نرخ رفرش 90 هرتز و حافظه رم 6 گیگابایتی از شایعات جدید هستند.

همانطور که قبلا گزارش کردیم، پیکسل 4 و پیکسل 4 XL به ترتیب از نمایشگر 5.7 و 6.3 اینچی احتمالا OLED برخوردارند. نمایشگر +FHD پیکسل 4 رزولوشنی معادل 2280 در 1080 پیکسل دارد و پیکسل 4 XL هم به نمایشگر +QHD با رزولوشن 3040 در 1440 پیکسل مجهز شده است.

پیکسل 4 گوگل

شایعه شده نرخ رفرش نمایشگرهای پیکسل های جدید 60 هرتز استاندارد نیست و غول اینترنتی قصد دارد از نمایشگر Smooth Display با نرخ رفرش 90 هرتز در پیکسل های جدید استفاده کند. گوگل با این اقدام به جنگ وان پلاس 7 پرو و ریزر فون 2 خواهد رفت.

برخلاف شایعات منتشر شده قبلی مبنی بر به کارگیری چیپست اسنپدراگون 855 پلاس در پیکسل 4، گوگل از چیپست اسنپدراگون 855 معمولی در پرچمداران بعدی خود استفاده خواهد کرد. خانواده پیکسل 4 با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی به دست خریدار می رسند. احتمالا خبری از اسلات کارت حافظه نخواهد بود.

پیکسل 4

دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی همانند دوربین خانواده پیکسل 3 خواهد بود. قبلا تصور می شد چون دوربین پیکسل 4 و پیکسل 4 XL از نرم افزار Super Res Zoom برخوردار است، احتمالا دوربین دوم فوق عریض خواهد بود. اما طبق شایعه جدید گوگل می خواهد از دوربین 16 مگاپیکسلی تله فوتو استفاده کند.

پیکسل 4 و پیکسل 4 XL با سیستم عامل اندروید 10 و پشتیبانی نرم افزاری تا سه سال به بازار عرضه شده و به ترتیب از باتری 2800 و 3700 میلی آمپر ساعتی و نسل بعدی گوگل اسیستنت برخوردارند.

احتمالا از گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL ماه اکتبر (مهر) همزمان با چهارمین سالگرد همایش Made by Google رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی