ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوت 10
تکنولوژی

ویدیوهای رسمی سامسونگ برای قابلیت های فیلمبرداری گلکسی نوت 10 [تماشا کنید]

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ که دیشب طی مراسمی اختصاصی معرفی شدند برای نخستین بار به آرایه عمودی دوربین سه گانه مجهز شده اند و امکانات تازه ای در زمینه فیلمبرداری دارند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ که دیشب طی مراسمی اختصاصی معرفی شدند برای نخستین بار به آرایه عمودی دوربین سه گانه مجهز شده اند و امکانات تازه ای در زمینه فیلمبرداری دارند.

در همین رابطه سامسونگ ساعاتی پیش نمونه ویدیوهای رسمی ضبط شده با دوربین خانواده نوت 10 را منتشر کرد که هرکدام روی یکی از قابلیت های تازه دوربین این دو گوشی تمرکز دارند.

جالب ترین ویژگی دوربین گلکسی نوت 10 احتمالا همان قابلیت لایو فوکوس است که البته تا حدودی در گوشی گلکسی A80 با آن آشنا شده ایم اما تردیدی نیست که پرچمداران جدید خانواده نوت به خاطر برخورداری از تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فازی به لحاظ تفکیک سوژه ها در سطحی بالاتر از تکنولوژی مشابه در گوشی گلکسی A80 عمل خواهند کرد.

سامسونگ در کنار افکت پرتره برخی وضعیت های جالب دیگر را هم به قابلیت های دوربین سری نوت ۱۰ اضافه کرده است. برای مثال با کمک وضعیت Color pitch میتوانید روی یک سوژه فوکوس کنید و باقی بخش های فریم را بدون رنگ نمایید. با استفاده از ویژگی دیگری به اسم Glitch هم که مستقیما از دهه ۸۰ میلادی آمده امکان ایجاد ویدیوهایی با سبک و سیاق قدیمی برایتان فراهم می شود.

وضعیت جدید دیگر در دوربین گلکسی نوت ۱۰ HDR10+ نام دارد که کلیپ هایی با همین فرمت را ضبط می کند و آنها را با کیفیت بسیار بالا روی نمایشگر خانواده نوت ۱۰ که از همین تکنولوژی پشتیبانی میکنند پخش می کند.

Super Steady ویژگی دیگری است که البته در دوربین های سامسونگ تازگی ندارد. در واقع سامسونگ مدت هاست که آپدیت های موقتی را برای الگوریتم های لرزشگیر الکترونیک خود ارائه می کند. با این حال اما تکنولوژی مورد بحث همچنان فوق العاده به نظر می رسد و نوت ۱۰ حالا بهترین نسخه از آن را دریافت کرده است.

در نهایت به مد فیلمبرداری Zoom-in mic می رسیم که در ویدیوی زیر می توانید با سازوکار آن آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی