ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۱۰
تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه مدل‌های مختلف سری گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ با عرضه نورسیده‌های سری گلکسی نوت ۱۰ در مدل‌های مختلف سعی کرده نظر همه خریداران بالقوه را به این خانواده جلب کند. افزایش رقابت در بازار گوشی های هوشمند و حضور نام های چینی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۳:۰۲

سامسونگ با عرضه نورسیده‌های سری گلکسی نوت ۱۰ در مدل‌های مختلف سعی کرده نظر همه خریداران بالقوه را به این خانواده جلب کند.

افزایش رقابت در بازار گوشی های هوشمند و حضور نام های چینی متعدد نظیر هواوی، شیائومی، اوپو و وان پلاس که در عرضه گجت های با کیفیت و ارزان تبحر دارند، سامسونگ را ناچار به اتخاذ استراتژی جدید کرده است. یکی از این روش ها گذاشتن گزینه های متعدد روی میز است تا هر کاربر بتواند بر اساس نیازش مدلی را انتخاب کند. گلکسی نوت ۱۰

این کمپانی بر همین مبنا جدیدترین پرچمدار های سری گلکسی نوت را در سه مدل مختلف با پیکربندی های زیر معرفی کرده است:

  • گلکسی نوت ۱۰ با ۸+۲۵۶ گیگابایت حافظه
  • گلکسی نوت ۱۰ پلاس با ۱۲+۲۵۶ یا ۱۲+۵۱۲ گیگابایت حافظه
  • گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G با ۱۲+۵۱۲ گیگابایت حافظه

پیش فروش سری گلکسی نوت ۱۰ در سه رنگ سفید، مشکی و آبی از امروز آغاز شده و از اول شهریور وارد بازار خواهد شد اما مدل 5G فقط در بازارهای خاص و به شکل محدود عرضه می شود.

قیمت گلکسی نوت ۱۰ برابر ۹۴۹ دلار اعلام شده و مدل پلاس هم در دو ظرفیت ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

قیمت نسخه های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G نیز به ترتیب ۱۲۹۹ دلار و ۱۳۹۹ دلار اعلام شده است. این دستگاه ابتدا به صورت اختصاصی توسط ورایزن در آمریکا توزیع خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی