ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از گلکسی واچ اکتیو 2 آندر آرمور ادیشن رونمایی کرد

سامسونگ با همکاری شرکت آندر آرمور (Under Armour) از گلکسی واچ اکتیو 2 آندر آرمور ادیشن رونمایی کرد. این مدل نیز از آلومینیوم ساخته شده و با تاکید بیشتر بر ویژگی های ورزشی به بازار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۲:۰۸

سامسونگ با همکاری شرکت آندر آرمور (Under Armour) از گلکسی واچ اکتیو 2 آندر آرمور ادیشن رونمایی کرد. این مدل نیز از آلومینیوم ساخته شده و با تاکید بیشتر بر ویژگی های ورزشی به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی واچ اکتیو 2 آندر آرمور ادیشن همانند یک مربی ورزشی، اطلاعات لحظه ای از فیزیک و آمادگی جسمانی کاربر را ثبت می کند. کفش HOVR ساخت همین کمپانی به این ساعت هوشمند متصل شده و تعداد قدم های طی شده را هر یک دقیقه به ساعت منتقل می کند. در پایان پیاده روی بسته به نوع پیاده روی و تعداد قدم ها، پیشنهاداتی برای بهبود شرایط جسمانی به کاربر ارائه می شود.

گلکسی واچ اکتیو 2 آندر آرمور ادیشن با 6 ماه اشتراک MVP رایگان MapMyRun به بازار عرضه می شود. این اشتراک شامل Route Genius برای پیشنهاد دادن مسیرهای جدید، برنامه های ورزشی متنوع، تمرین با توجه به وضعیت قلب، مربی ورزشی و غیره است.

گلکسی واچ اکتیو 2 آندر آرمور ادیشن در دو مدل 44 میلیمتری و 40 میلیمتری که به ترتیب با بندهای مشکی و طوسی سازگارند، در ویترین فروشگاه ها یافت خواهد شد. در بند FKM این محصول از متریال قابل تنفس استفاده شده و وزن آلومینیم بدنه ساعت نیز کاهش پیدا کرده است. این مدل فاقد مودم LTE است. سامسونگ دو روز پیش گلکسی واچ اکتیو 2 را معرفی کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی