ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری مایکروسافت و سامسونگ برای کاهش فاصله بین ویندوز و گوشی‌ها

در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، مایکروسافت و سامسونگ از همکاری مشترک میان دو شرکت برای کاهش فاصله میان تلفن های هوشمند سامسونگ و سیستم عامل ویندوز 10 پرده برداری ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، مایکروسافت و سامسونگ از همکاری مشترک میان دو شرکت برای کاهش فاصله میان تلفن های هوشمند سامسونگ و سیستم عامل ویندوز 10 پرده برداری کردند.

در جریان رویداد رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10، «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت روی صحنه آمد و از همکاری مایکروسافت و سامسونگ خبر داد. او گفت که این همکاری آغازگر فصل جدیدی در اقدامات این شرکت برای کم کردن فاصله میان تلفن های هوشمند و کامپیوترهای شخصی خواهد بود.

سامسونگ قرار است گلکسی نوت 10 را همراه با اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت به بازار بفرستد. این اپ برخی از قابلیت های سیستم عامل اندروید را به ویندوز 10 آورده و کاربر می تواند از طریق دسکتاپ پیامک ارسال کند و از اعلانات باخبر شود. همچنین این شرکت قصد دارد قابلیت هماهنگ سازی مستقیم تصاویر از سرویس OneDrive مایکروسافت را به گالری گوشی های خود بیاورد.

یکی دیگر از مدیران ارشد مایکروسافت روی صحنه ظاهر شد و با شگفت انگیز خواندن همکاری مایکروسافت و سامسونگ، قول داد که تا اواخر سال جاری میلادی کاربران اپ Your Phone بتوانند مستقیما از طریق دسکتاپ تماس تلفنی بگیرند.

سامسونگ در حال به روز رسانی گسترده نرم افزار DeX هم هست و کاربران در نسخه جدید می توانند گلکسی نوت 10 را مستقیما به یک رایانه مک یا ویندوز متصل کرده و به تمام اپ های گوشی در کامپیوتر یا لپ تاپ دسترسی داشته باشند.

قرار است گلکسی نوت 10 با برنامه هایی مثل ورد، اکسل، پاورپوینت و اوت لوک به صورت از پیش نصب شده به دست مشتری برسد. مایکروسافت اعلام کرده که ظاهر اوت لوک در تبلت ها هم تغییر خواهد کرد و یک ویرایش جدید از این برنامه برای گجت های پوشیدنی هم عرضه می شود.

مایکروسافت در حال حاضر خانواده گلکسی نوت 10 را برای فروش در سایت خود قرار داده و با پیش خرید گلکسی نوت 10 یا گلکسی نوت 10 پلاس، خریدار 150 دلار اعتبار خرید از سایت سامسونگ و اشتراک 6 ماهه پریمیوم اسپاتیفای را دریافت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

    برنامه your phone همین الانش هم روی لپتاپم نصبه و دارم استفاده میکنم که

مطالب پیشنهادی