ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با استفاده از ویژگی AR Doodle می‌توانید به سلفی‌های خود انیمیشن اضافه کنید

قلم گلکسی نوت 10 یا S Pen‌ جدید سامسونگ تنها یک کنترل از راه دور گوشی نیست. سامسونگ در رونمایی از پرچمدار جدید خود نشان داد که S Pen جدید در زمینه‌ی واقعیت افزوده یا ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۲:۰۴

قلم گلکسی نوت 10 یا S Pen‌ جدید سامسونگ تنها یک کنترل از راه دور گوشی نیست. سامسونگ در رونمایی از پرچمدار جدید خود نشان داد که S Pen جدید در زمینه‌ی واقعیت افزوده یا AR هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در حین استفاده از دوربین گلکسی نوت 10 می‌توانید قلم آن را بیرون بیاورید و به صحنه‌ای که نمایش داده می‌شود انیمیشن و نقاشی‌های مختلفی اضافه کنید. سامسونگ این ویژگی جالب را AR Doodle نامیده است.

ویژگی AR Doodle

برای استفاده از ویژگی AR Doodle کاربر ابتدا باید یک عکس یا ویدیو از سوژه‌ی خود داشته باشد و سپس متن یا دیگر افکت‌های مد نظر خود را به آن اضافه کند. نوت 10 همه‌ی افکت‌هایی که به فضاهای خاص تصویر اضافه شده را به خاطر سپرده و ردیابی می‌کند؛ به این معنی که اگر تصویری از یک اتاق داشته باشید و بعد از رسم نقاشی یا افکت‌های مختلف به آن اتاق آن را ترک کنید، با بازگشت به آنجا همه‌ی نقاشی‌ها و افکت‌ها باز خواهند گشت.

این اپلیکیشن همچنین توانایی تشخیص چهره هم دارد، بنابراین هر شکلی که به تصویر سوژه (یا صورت خودتان در حین سلفی) اضافه کنید با تکان خوردن دوربین روی چهره ثابت خواهند ماند. از آنجایی که افکت‌ها و نقاشی‌های اضافه شده به تصویر همیشه ثابت‌اند، می‌توانید به راحتی با چرخاندن دوربین آن‌ها را از زوایای مختلف تماشا کنید.

به طور کلی ویژگی AR Doodle را می‌توان یکی از آن ویژگی‌های سرگرم کننده دانست که در نوت 10 می‌تواند مخاطبین خاص خودش را داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی