ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

کدام خودروهای جزیره کیش مجاز به استفاده به ورود گذر موقت به داخل کشور نیستند؟

پلاک گذر موقت در ابتدا برای افرادی در نظر گرفته شده بود که قصد داشتند برای مدت زمان کوتاهی با اتومبیل خود به ایران سفر کنند. تعیین مدت تردد آنها در کشور به عوامل مختلفی ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

پلاک گذر موقت در ابتدا برای افرادی در نظر گرفته شده بود که قصد داشتند برای مدت زمان کوتاهی با اتومبیل خود به ایران سفر کنند. تعیین مدت تردد آنها در کشور به عوامل مختلفی بستگی داشت و گاهی اوقات تحت شرایط خاصی این مدت تمدید می شد اما بعدا عده ای از هموطنان تصمیم گرفتند که از این رویه به عنوان یک تفریح و تجارت سودآور استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور کیش اعلام کرد:

گذر موقت تمامی خودروها بجز برندهای امریکایی از کیش به داخل کشور بلامانع است. همانگونه که قبلا اعلام شده بر اساس اخذ مجوزهای لازم، خروج موقت انواع خودرو و خودروهای بالای 2500 سی سی معمولی از جزیره کیش بجز خودروهای برند امریکا و خودروهای خاص از جمله لامبورگینی و بوگاتی، مازراتی.... و یا خودروهای با رنگ طلایی که ورود آنها به داخل کشور فعلا ممنوع است، سایر خودروها بلامانع اعلام شده و ممانعتی از نظر پلیس کیش در این خصوص وجود ندارد.

گذر موقت

سرگرد ایمانی نسب در ادامه توضیح داد افزود: «مالکان این خودروها می توانند پس از اخذ مجوزهای لازم از گمرک به پلیس راهور جهت دریافت پلاک گذر موقت مراجعه کنند.»

رئیس پلیس راهور کیش در ادامه همچنین افزود: «امتیاز خروج موقت خودرو برای فعالان اقتصادی و خانواده‌های ساکن جزیره کیش که با توجه به موقعیت مکانی تنها مسیر هوایی را می‌توانند به عنوان گزینه اصلی برای سفر در تعطیلات تابستانی و نوروزی به سرزمین اصلی انتخاب کنند بسیار حائز اهمیت است و پلیس جزیره کیش نیز همواره در جهت تسهیل و خدمات رسانی به ساکنین جزیره پیش قدم بوده و در این راستا گام برمی دارد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MrMojtaba
    MrMojtaba | ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

    استدلالشون برای همچین قانونی رو بشنوی حالت بهم میخوره، یه مشت مغز تعطیل شدن مملکت دار ما

مطالب پیشنهادی