ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ سفری از جنس مکاشفه

این هفته بازی محبوب نینتندو یعنی دنیای دکتر ماریو که حدود 1 ماه پیش به صورت رسمی برای موبایل گیمرها منتشر شد یک آپدیت جدید دریافت کرد که 20 مرحله و 3 دکتر جدید به ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

این هفته بازی محبوب نینتندو یعنی دنیای دکتر ماریو که حدود 1 ماه پیش به صورت رسمی برای موبایل گیمرها منتشر شد یک آپدیت جدید دریافت کرد که 20 مرحله و 3 دکتر جدید به آن اضافه می‌کنند. البته چند روز پیش آپدیت جدید دیگری هم برای دنیای دکتر ماریو ارائه شده بود که برخی از باگ‌های آن را برطرف می‌کرد و به همه بازیکنان 20 الماس و 2 تیکت مجانی می‌داد.

وقتی Thatgamecompany بازی جدیدش یعنی Sky: Children of the Light را دو هفته پیش برای iOS منتشر کرد کسی انتظار نداشت که آن‌ها فکرهایی هم برای بازی محبوب قبلیشان یعنی Journey در سر داشته باشند. این بازی که جزو انحصاری‌های پلی استیشن 3 بود و بعدا هم برای پلی استیشن 4 منتشر شد توانست با جلوه‌های بی بدیلش نظر گیمرها را به خود جلب کند و داستان نامشخص مکاشفه وار آن خیلی‌ها را شیفته خود کرد.

البته خیلی‌ها امیدوار بودند اتفاق خیری که Annapurna Interactive برای بازی Flower این استودیو رقم زده و آن را به iOS آورده بود برای Journey  هم بیفتد. بالاخره انتظارها به سر رسید و حالا Thatgamecompany با یک تصمیم ناگهانی این بازی را برای iOS هم منتشر کرده تا کسانی که این بازی ناب را تجربه نکرده‌اند حالا با پرداخت 4.99 دلار فرصت امتحان آن را روی آیفون داشته باشند.

در هفته‌ای که گذشت تاریخ انتشار یک بازی مورد انتظار دیگر مشخص شد که چیزی نیست جز پلتفرمر/ادونچر قدیمی Witcheye که Devolver Digital انتشار آن را برای iOS و اندروید به عهده دارد. این بازی در ابتدا قرار بود سال 2018 منتشر شود اما نشد و حالا قرار است 24 مرداد (15 آگوست) به موبایل‌ها بیاید. در حال حاضر بازی برای پیش خرید با قیمت 2.99 دلار در اپ استور قرار گرفته و برای Pre register در گوگل پلی هم در دسترس است.

The Bonfire: Forsaken Lands

دنیای دکتر ماریو

  • بازی آفلاین است.

اگر یادتان باشد هفته پیش خبر انتشار نشخه اندروید این بازی که قبلا به صورت انحصاری برای iOS منتشر شده بود را در هفت سنگ مرور کردیم. The Bonfire: Forsaken Lands یک بازی استراتژی در سبک بقاست که باید در آن بسازید، کشف کنید و زنده بمانید. برای اینکه بتوانید بازی را تمام کنید به نسخه کامل بازی نیاز است که برای دریافت آن باید مبلغی پرداخت کنید.

در این بازی باید با مدیریت کارگران و منابعتان، از حمله شبانه هیولاهای بازی جان سالم به در ببرید. با پیشروی در بازی به تجهیزات و ساختمان‌های جدید دسترسی پیدا می‌کنید که با استفاده از آن‌ها امکان داد و ستد با تمدن‌های دیگر و کسف راز و رمز آن‌ها را نیز به دست می‌آورید.

The Bonfire: Forsaken Lands

The Bonfire: Forsaken Lands

سازنده: FredBear Games Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 93/302.8 مگابایت زبان:

Gigantic X

دنیای دکتر ماریو

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

اگر به دنبال یک بازی اکشن با تم سای فای هستید که تمرکزش روی گیم‌پلی اکشن باشد، Gigantic X که از زاویه دید بالا استفاده می‌کند یک انتخاب خوب است. در این بازی می‌توانید از بین سه کاراکتر انتخاب کنید و با سیل دشمنانی که بی وقفه به سمتتان حمله می‌کنند مقابله کنید.

این روند ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که به غولاخر یا باس آن بخش برسید و آن وقت است که اکشن بازی حتی سریعتر و هیجان‌انگیزتر می‌شود. اسلحه‌ها و تجهیزات زیادی هم در طول بازی در اختیارتان قرار می‌گیرد که البته باید برای به دست آوردن سلاح‌های بهتر کمی بیشتر تلاش کنید.

Gigantic X

Gigantic X

سازنده: ActionSquare قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 1400/متغیر مگابایت زبان:

Battle Chasers: Nightwar

دنیای دکتر ماریو

  • بازی آفلاین است.

Battle Chasers: Nightwar که در ابتدا برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر شده بود یک بازی اکشن نقش‌آفرینی نوبتی است که از روی کمیک بو‌ک‌های Battle Chasers ساخته شده و از شخصیت‌های این سری در بازی استفاده می‌کند. گیم پلی بازی به دو بخش کلی تقسیم می‌شود. در زمان‌هایی که در دنیای بازی به گشت و گذار مشغولید با لمس نقطه‌ای، کاراکترتان به همان سمت حرکت می‌کند.

اما زمانی که وارد سیاهچال‌های کوچکتر بازی می‌شوید برای اینکه کاملا روی کاراکترتان کنترل داشته باشید با یک آنالوگ مجازی آن را به اطراف حرکت می‌دهید. در هر دو حالت، مبارزه با دشمنان را با مکانیزم نوبتی انجام می‌دهید و مثل هر نقش‌آفرینی دیگری، با تکمیل کردن ماموریت‌ها بازی را جلو می‌برید.

Battle Chasers: Nightwar

Battle Chasers: Nightwar

سازنده: HandyGames قیمت: 9.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 54/1900 مگابایت زبان:

Gundam Battle: Gunpla Warfare

دنیای دکتر ماریو

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

این بازی حول ساخت مدل‌های مختلفی از ربات‌های پلاستیکی که Gunpla نام دارند بنا شده. گیم پلی بازی با ساخت چند Gunpla و تشکیل تیمی از آن‌ها شروع می‌شود و هر ربات هم از 9 بخش مختلف تشکیل شده که می‌توانید هر بخش را با تجهیزات بهتر و قوی‌تری جایگزین کنید. بنابراین باید زمان زیادی را در منوهای بازی سپری کنید تا Gunplaهای مورد نظرتان را بسازید و به روزرسانی کنید.

بازی در قالب یک اکشن سوم شخص شما را با انواع و اقسام دشمن‌ها روبه رو می‌کند تا با غلبه بر آن‌ها، در ابتدا ماموریت‌های داستانی را به پایان برسانید. در ادامه و با کمی پیشروی در بازی ماموریت‌های رایگان، روزانه و یک arena هم برایتان باز می‌شود. بعد از اینکه کاملا به کنترل Gunpla ها مسلط شدید می‌توانید مهارت خودتان را در رقابت با بازیکنان دیگر و به صورت آنلاین هم بسنجید.

 GUNDAM BATTLE: GUNPLA WARFARE

GUNDAM BATTLE: GUNPLA WARFARE

سازنده: BANDAI NAMCO Entertainment Inc. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 51/646.6 مگابایت زبان:

Keep Talking and Nobody Explodes

دنیای دکتر ماریو

  • بازی آنلاین است.

«حرف بزن تا کسی نترکه» یک بازی چندنفره محلی (local multiplayer) است که یک نفر نقش خنثی کننده بمب را ایفا می‌کند و باید بمبی که روی گوشی‌اش نمایش داده می‌شود و شامل المان‌های مختلفی مثل صفحه کلید و انواع سیم‌هاست خنثی کند. مشکل کار اینجاست که این شخص هیچ اطلاعی از کاربرد هر المان ندارد و باید به راهنمایی «متخصصانی» که دفترچه راهنمای خنثی کردن بمب را در اختیار دارند اتکا کند.

البته یک مشکل کوچک دیگر هم وجود دارد و آن هم این است که این متخصصان هم نمی‌توانند بمب را ببینند. بنابراین همانطور که از اسم بازی پیداست صحبت کردن و ارتباط بازیکنان با هم به مکانیزم اصلی بازی تبدیل می‌شوند تا آن‌ها اطلاعات درست را با هم رد و بدل کنند و موفق به خنثی کردن بمب شوند.

Keep Talking and Nobody Explodes

Keep Talking and Nobody Explodes

سازنده: Steel Crate Games, Inc. قیمت: 10.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 84/160,3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rahmanxrf
    Rahmanxrf | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

    لینک نداره چرا?

مطالب پیشنهادی