ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی کارمندان نمونه را با دستمزد حداقل پنج برابر بیشتر از رقبا استخدام می‌کند

«رن ژنگفی» مدیرعامل هواوی قصد دارد برای تقویت نیروی انسانی شرکت خود، کارمندان باسابقه را با حقوق حداقل پنج برابر بیشتر نسبت به رقبا به استخدام هواوی در بیاورد. طبق ایمیلی که توسط مدیرعامل هواوی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

«رن ژنگفی» مدیرعامل هواوی قصد دارد برای تقویت نیروی انسانی شرکت خود، کارمندان باسابقه را با حقوق حداقل پنج برابر بیشتر نسبت به رقبا به استخدام هواوی در بیاورد.

طبق ایمیلی که توسط مدیرعامل هواوی «رن ژنگفی» امضا شده، این شرکت قصد دارد با استخدام 20 الی 30 استعداد درخشان از سرتاسر دنیا توانایی های خود را افزایش دهد. در آگهی استخدام هواوی آمده:

«اگر بهترینِ بهترین ها هستید و قصد دارید مرزهای علمی را جا به‌ جا کنید، ما شما را می خواهیم. ما به دنبال افرادی هستیم که دستاوردهای خارق العاده ای در ریاضیات، علوم کامپیوتر، فیزیک، علوم مواد، تراشه ها، تولید هوشمند یا شیمی کسب کرده اند. ما کسانی را می خواهیم که تشنه رهبری در زمینه تخصصی خود هستند.»

سیستم عامل هواوی

مدیرعامل هواوی برای ترغیب کردن افراد به کار کردن برای کمپانی اش حقوق بالایی در نظر گرفته. گزارش شده این شرکت حاضر است سالانه 1 میلیون یوان (حدود 140 هزار دلار) به کارمندان جدید دستمزد بدهد. در ادامه آگهی جذب نیروی هواوی می خوانیم:

«نوآوری، مهم ترین عامل پیروزی در جنگ تکنولوژی و کسب و کار است و استعداد، کلید نوآوری در این جنگ هاست. ما استعدادهای نخبه را با دستمزدهای بالا به خدمت خواهیم گرفت.»

هواوی در چند ماه اخیر به دلیل تحریم های آمریکا با مشکلات متعددی دست به گریبان است. دولت ترامپ شرکت های آمریکایی را از مراوده با بزرگ ترین تأمین کننده تجهیزات مخابراتی جهان منع کرده و این شرکت را از مسابقه شبکه اینترنت 5G در این کشور خارج کرده است.

مدیرعامل هواوی معتقد است استخدام نیروهای نخبه کمپانی او را در طولانی مدت رشد خواهد داد

با وجود تحریم ها مدیرعامل هواوی قصد دارد با جذب استعدادهای بین المللی سطح همکاری های شرکت را گسترش دهد. رن ژنگفی معتقد است این کار به رشد هواوی در طولانی مدت منجر خواهد شد.

با وجود تحریم ها، درآمدهای غول فناوری چین در سه ماهه نخست سال 2019 رشد داشته است. در حال حاضر بیش از 700 ریاضیدان، 800 فیزیکدان و 120 شیمیدان در استخدام هواوی هستند. این شرکت مجموعا 15 هزار پژوهشگر دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی