ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

2020-hyundai-palisade-for-12-member-family-in-ohio (2)
خودرو

تبلیغات هوشمند به سبک هیوندای؛ واگذاری رایگان پالیسید به یک خانواده نیکوکار

هیوندای اخیرا با اهدای یک دستگاه شاسی بلند پالیسید به خانواده ای آمریکایی خبرساز شده است. این اتفاق در بوردمن اوهایو رخ داده و خانواده بیوچن (Beauchene) بدون پرداخت هیچ مبلغی به طور رایگان پالیسید ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

هیوندای اخیرا با اهدای یک دستگاه شاسی بلند پالیسید به خانواده ای آمریکایی خبرساز شده است. این اتفاق در بوردمن اوهایو رخ داده و خانواده بیوچن (Beauchene) بدون پرداخت هیچ مبلغی به طور رایگان پالیسید هفت نفره را دریافت کرده است.

سال گذشته آقای دان و خانم میشل بیوچن دارای 6 فرزند بالغ بودند، اما با در اختیار گرفتن سرپرستی 4 کودک دیگر برنامه های بازنشستگی آنها تغییر پیدا کرد. هیوندای هنگام رونمایی از پالیسید در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2018 خانواده بیوچن را دعوت کرده بود. در نهایت این شرکت تصمیم گرفت با اهدای رایگان پالیسید به آقای دان و خانم میشل به نوعی از اقدام خیرخواهانه آنها تقدیر به عمل بیاورد.

2020-hyundai-palisade-for-12-member-family-in-ohio (3)

با تقبل سرپرستی 4 فرزند جدید تعداد اعضای خانواده بیوچن به 12 نفر رسیده است. دین اوانز (Dean Evans) مدیر بازاریابی هیوندای موتور آمریکا در این باره گفته:

میشل و دان به شکلی باورنکردنی لیاقت هیوندای پالیسید جدید را داشته و آنها نمایانگر روح هیوندای در بهبود دادن وضعیت هستند. فرقی نمی کند که برای انجام سفرهای جاده ای باشد یا جابجایی های کوتاه اعضای خانواده، ما بهترین ها را برای خانواده بیوچن آرزو می کنیم و امیدواریم این خودرو زمینه ساز شادی و سفرهای خیلی زیاد برای این خانواده در سال های آینده بشود.

هیوندای

به نظر می رسد خودروسازان آسیایی علاقه زیادی به حمایت از فعالیت های خیرخواهانه و تبلیغات از این طریق دارند. پیش از هیوندای، سال گذشته تویوتا نیز با اهدای رایگان یک دستگاه توندرا از شجاعت فردی که در آتش سوزی گسترده کالیفرنیا جان چند نفر را نجات داد، قدردانی کرده بود. خودروی توندرای قبلی این فرد در حین نجات دچار صدماتی شده بود.

گفتنی است هیوندای پالیسید هفت نفره که جایگزین گرند سانتافه به شمار می رود، قیمت پایه ای برابر با 31,550 دلار دارد. مثل اکثر محصولات هیوندای و کیا که از پلتفرم و مشخصاتی فنی مشابهی بهره می برند، پالیسید هم همزاد تلوراید محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir M Zadeh
    Amir M Zadeh | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

    جناب علیپور با عرض خسته نباشید.انتقادی داشتم گفتم همینجا مطرح کنم.شما داخل خبرهای خودرویی تون ۵ خبر از هیوندای میذارید و یک خبر از شرکت های دیگه خیلی خبراتون هیوندایی شده.و یک خواهش داشتم اگر امکانش هست خبرهای مهم فرمول یک هم اضافه بفرمایید.ببخشید طولانی شد.ممنونم ازتون

    • سعید علیپور
      سعید علیپور | ۲۰ مرداد ۱۳۹۸


      سلام و ممنون از شما امیر عزیز. باور بفرمایید هیچ قصد و عمدی در این باره نیست، اگر قرار بر طرفداری باشه، به عنوان یک علاقه مند خودرو طرفدار برندهای دیگه ای هستم. ممنون از انتقاد شما، پیشنهاد شمارو هم بررسی می کنیم. سپاس

مطالب پیشنهادی