ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ پی
تکنولوژی

در بدنه گلکسی نوت 10 به جای استیل از آلومینیوم استفاده شده است

سامسونگ قبل از معرفی گلکسی نوت 10 در ویدیویی که کانال یوتیوب این شرکت منتشر کرد به طراحی استیل بدنه گلکسی نوت 10 اشاره‌ای داشت. با این حال ادعای شرکت کر‌ه‌ای نادرست از آب درآمد ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

سامسونگ قبل از معرفی گلکسی نوت 10 در ویدیویی که کانال یوتیوب این شرکت منتشر کرد به طراحی استیل بدنه گلکسی نوت 10 اشاره‌ای داشت. با این حال ادعای شرکت کر‌ه‌ای نادرست از آب درآمد و طبق بیانیه اخیر این شرکت پرچمدار جدید در واقع از آلومینیوم ساخته شده.

در واقع سامسونگ در ویدیوی مذکور ادعا کرد که با ترکیب استیل و شیشه برای هرچه کمتر کردن حاشیه‌های نمایشگر اقدام کرده است. حتی وبسایت شرکت هم به فریم استیل گلکسی نوت 10 اشاره کرده بود. با این وجود طی مراسم رونمایی نوت جدید که بامداد روز پنجشنبه در نیویورک برگزار شد هیچ اشاره‌ای به مواد سازنده گوشی نشد.

بدنه گلکسی نوت 10

حالا سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرده که بدنه گلکسی نوت 10 از جنس آلومینیوم و نه استیل ساخته شده است. احتمالا سامسونگ در ابتدا قصد ارائه یک نوت جدید با بدنه استیل را داشته اما در ادامه از این انتخاب منصرف شده و مثل پرچمداران قبلی‌اش بدنه آلومینیوم را برگزیده است.

قبلا اپل از بدنه استیل در گوشی‌های آیفون XS و آیفون XS مکس خود استفاده کرده بود. با اینکه استیل جذابیت بصری زیبایی به گوشی می‌بخشد اما از آنجایی که در مقابل خط و خش آسیب‌پذیر است می‌تواند به انتخاب نه چندان مطمئنی برای بدنه یک گوشی پرچمدار تبدیل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی