ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی تب S6
تکنولوژی

گلکسی تب S6 اولین تبلت سازگار با فناوری +HDR10 دنیا است

سامسونگ به عنوان آخرین سنگر اندرویدی ها در نبرد با آیپد چند روز قبل از گلکسی تب S6 با سخت افزار قدرتمند رونمایی کرد اما ظاهرا قابلیت های این تبلت بیش از آن چیزی است که در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

سامسونگ به عنوان آخرین سنگر اندرویدی ها در نبرد با آیپد چند روز قبل از گلکسی تب S6 با سخت افزار قدرتمند رونمایی کرد اما ظاهرا قابلیت های این تبلت بیش از آن چیزی است که در زمان معرفی اعلام شد.

چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در کنار پشتیبانی از قلم اس پن با همان استاندارهای گلکسی نوت ۹، حتی برای گوشی ها هم مشخصاتی فوق العاده است چه برسد به تبلت های اندرویدی که اغلب حکم یک ابزار سرگرمی کودکانه را برای شرکت ها دارند.

جالب اینجاست ویژگی های گلکسی تب S6 به همین جا ختم نمی شود. کمپانی کره ای به تازگی اعلام کرده نمایشگر اولد ۱۰.۵ اینچی تب S6 با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نخستین تبلت سازگار با +HDR10 در دنیا است. بر اساس بیانیه خبری سامسونگ گلکسی تب S6 پس از پشت سر گذاشتن آزمایش های کیفی متعدد موفق به دریافت تاییدیه +HDR10 شده است.

گلکسی تب S6

+HDR10 نسبت به HDR10 از کنتراست بیشتری برخوردار بوده و تصاویر را به شکلی واقعی تر به نمایش می کشد. در حالی که استاندارد کنونی HDR10 برای هر مجموعه محتوا از ابر داده‌های استاتیک استفاده می‌کند، +HDR10 سطح روشنایی سیگنال را برای هر صحنه به صورت مجزا تنظیم کرده و امکان نمایش واقعی تر سایه‌ها، دیدن جزئیات بیشتر در صحنه‌های روشن و رنگ‌های غنی تر در کل صحنه را فراهم می‌کند.

اواخر سال گذشته گلکسی اس ۱۰ به عنوان اولین موبایل دنیا تاییدیه +HDR10 را دریافت کرد و گلکسی نوت ۱۰ هم همین مسیر را دنبال کرد. هرچند از نظر بسیاری داستان تبلت های اندرویدی به آخر خط رسیده اما سامسونگ با تجهیز  گلکسی تب S6 به سخت افزارهای قدرتمند و قابلیت های شاخص در پی به چالش کشیدن آیپدها است.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی