ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو ۲۰۱۹
تکنولوژی

احتمال مجهز شدن آیپد پرو ۲۰۱۹ به دوربین سه گانه

اپل در ماه های پیش رو علاوه بر آیفون ۱۱ احتمالا آیپد پرو ۲۰۱۹ را هم به دوربین سه گانه مجهز خواهد. به گفته یک تامین کننده چینی آیپد پرو ۲۰۱۹ شانس مجهز شدن به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

اپل در ماه های پیش رو علاوه بر آیفون ۱۱ احتمالا آیپد پرو ۲۰۱۹ را هم به دوربین سه گانه مجهز خواهد.

به گفته یک تامین کننده چینی آیپد پرو ۲۰۱۹ شانس مجهز شدن به دوربین اصلی سه گانه را دارد. تا کنون منابع متعددی به استفاده از این ماژول در آیفون ۱۱ اشاره کرده اند اما این نخستین بار است که چنین شایعه ای پیرامون تبلت بعدی اپل شکل می گیرد، بنابرین می توان با دیده تردید به آن نگریست.

نسخه فعلی آیپد پرو تنها از یک لنز ۲۱ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره می برد، بنابرین جهش از این ساختار به پیکربندی سه گانه پیشرفتی قابل توجه به شمار می رود. دوربین فعلی حتی توانایی ثبت تصاویر پرتره را ندارد اما در صورتی که این شایعه درست از آب درآید علاوه بر افکت بوکه قابلیت های چشمگیری در زمینه واقعیت افزوده نیز به آن راه پیدا خواهند کرد.

آیپد پرو ۲۰۱۹

از آنجا که آیپد پرو سال گذشته دستخوش تغییرات قابل توجهی شد، بعید به نظر می رسد اپل امسال روی طراحی مانور خاصی بدهد و احتمالا به ارتقای سخت افزاری دستگاه بسنده خواهد کرد.

هرچند اپل امسال از آیپد ایر ۱۰.۵ اینچی رونمایی کرد اما گمانه زنی های بسیاری در مورد معرفی یک مدل ۱۰.۲ اینچی به گوش می رسد. سایت ژاپنی مک اوتاکارا همچنین مدعی شده که احتمالا مجهز شدن آیپد ۱۰.۲ اینچی به دوربین اصلی دوگانه وجود دارد. این مدل که احتمالا به عنوان جانشین نسخه ۹.۷ اینچی از راه می رسد، در صورت مجهز شدن به این دوربین شباهت زیادی به گلکسی تب S6 پیدا خواهد کرد.

علاوه بر آیپد پرو و مدل ۱۰.۲ اینچی احتمالا نسخه جدید آیفون 10R هم به جای دوربین تکی به دوگانه مجهز شود.

 

تماشا کنید: نمایشگر آیپد مینی 2019 بعد از خم شدن همچنان کار می‌کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی