ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپانی سیمنتک
تکنولوژی

برادکام با پرداخت ۱۰.۷ میلیارد دلار سیمنتک را تصاحب کرد

برادکام به صورت رسمی با پرداخت ۱۰.۷ میلیارد دلار بخشی از کمپانی سیمنتک را به تملک خود درآورد. اعلام این خبر با استقبال مواجه شده و ارزش سهام هر دو شرکت افزایش پیدا کرد. بر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۰

برادکام به صورت رسمی با پرداخت ۱۰.۷ میلیارد دلار بخشی از کمپانی سیمنتک را به تملک خود درآورد. اعلام این خبر با استقبال مواجه شده و ارزش سهام هر دو شرکت افزایش پیدا کرد.

بر اساس این قرارداد سیمنتک به دو بخش تقسیم خواهد شد. بخشی از آن که به تملک برادکام در می آید شامل سبد محصولات امنیتی سازمانی و برند این کمپانی است اما محصولات کاربری سیمنتک از جمله آنتی ویروس نورتون و زیر مجموعه حفاظت از هویت LifeLock کماکان مستقل خواهد ماند.

کسب و کار امنیت سازمانی سیمنتک در سال مالی ۲۰۱۹ بالغ بر ۲.۳ میلیارد دلار سودآوری داشته که ۵۰ درصد از درآمد کل کمپانی را شکل می دهد. نرم افزارهایی که این بخش به فروش می رساند، در شناسایی تهدیدات امنیتی شبکه و دستگاه ها به کار می آید. علاوه بر این نرم افزارهایی را برای پایش سرویس های محاسباتی و ابری نیز عرضه می کند. برادکام امیدوار است بخش جدید دو میلیارد دلار به درامد آنها اضافه کند.

کمپانی سیمنتک

گمانه زنی ها درباره این معامله حدود دو ماه پیش برای اولین بار به راه افتاد و از همان زمان باعث افزایش ارزش سهام سیمنتک شد. دو شرکت امیدوارند تا پیش از پایان سال جاری تاییدیه های لازم را دریافت کرده و معامله را کامل کنند.

هدف برادکام از خرید کمپانی های مختلف از جمله سیستم های ارتباطی Brocade، کمپانی امنیتی DevOps و CA توسعه کسب و کار به حوزه هایی فراتر از محصولات ذخیره سازی و نیمه هادی است چون در این زمینه با رقابتی تنگاتنگ از سوی رقبا مواجه است و علاوه بر این تنش های بین چین و آمریکا نیز کسب و کار آنها را مختل کرده است.

برادکام از مدت ها قبل قصد خرید کوالکام را نیز داشته که به خاطر نگرانی هایی ناشی از انحصاری شدن بازار با موانعی از سوی دولت آمریکا مواجه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی