ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه ویرایش ویدیو
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Videoleap؛ ویرایشگر ویدیو مناسب شبکه‌های اجتماعی

گذر تمام افرادی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، بالاخره یک روز به برنامه‌های ویرایش ویدیو می‌افتد. خوشبختانه تنوع در این زمینه بسیار بالاست و آنقدر گزینه در اختیار دارید که شاید حتی انتخاب برنامه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

گذر تمام افرادی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، بالاخره یک روز به برنامه‌های ویرایش ویدیو می‌افتد. خوشبختانه تنوع در این زمینه بسیار بالاست و آنقدر گزینه در اختیار دارید که شاید حتی انتخاب برنامه مناسب برایتان به یک چالش تبدیل شود.

اگر هدفتان از نصب برنامه ویرایش ویدیو، ساخت کلیپ برای بارگذاری در شبکه‌های اجتماعیست شاید اپلیکیشن Videoleap بتواند ابزار مناسبی برایتان باشد. این برنامه ویرایش ویدیو که برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شده با نیم‌نگاهی به ادوبی پریمیر و البته اپلیکیشن انلایت در iOS، بستری فراهم کرده که بتوانید با در دست داشتن امکانات شبیه به کامپیوتر ویدیو کلیپ‌های کوتاه بسازید.

برنامه ویرایش ویدیو

Videoleap ساختاری لایه‌ای دارد، یعنی هر آیتمی که به ویدیو اضافه کنید در یک لایه مجزا قرار می‌گیرد و این لایه‌ها می‌توانند در یک تایملاین با یکدیگر ترکیب شوند. همین امکان ترکیب باعث شده که بتوانید ویدیوهای بسیار جذابی با آن بیافرینید، البته اگر به میزان کافی خلاق باشید. مهم‌ترین خصوصیت ساخت ویدیوهای ترکیبی است که چشمه‌ای از این موضوع در یک دموی چند ثانیه برایتان به نمایش درمی‌آید.

ساختار تایملاین مانند اپلیکیشن امکانی فراهم کرده که بتوانید به خوبی یک ویدیو را برجسته و ویدیوی دیگر را در آن ماسکه کنید. به عنوان مثال از یک منظره ثابت فیلمبرداری کنید و جسم متحرکی را به آن بیفزایید به طوری که انگار واقعا در آن محیط حضور داشته. امکان ویرایش فریم به فریم، افکت‌های Transition و ابزار برش‌زنی حرفه‌ای در این راه به شما کمک می‌کنند که خروجی باورپذیر و قابل قبولی داشته باشید.

برنامه ویرایش ویدیو

برای هر چه پربارتر شدن کلیپ‌ها، امکان قرار دادن متن و ایموجی هم در اختیارتان قرار داده شده و فیلترهای ویدیویی می‌توانند جذابیت ظاهری خروجی‌تان را ارتقاء دهند. البته تنوع و کیفیت آن‌ها در نسخه رایگان چندان قابل قبول نیست و می‌توانست بهتر از اینی که هست باشد. با این وجود نکاتی هست که باعث می‌شوند Videoleap همچنان ارزش تجربه را داشته باشد.

تسلط بالا روی موزیک یکی از آن‌هاست. برنامه ویرایش ویدیو Videoleap امکانی در اختیارتان قرار داده که هم از موزیک‌های حافظه گوشی استفاده کنید و هم به آرشیو خوبی از موسیقی‌های بی‌کلام آنلاین دسترسی داشته باشید. تقریبا برای هر تمی موزیک مناسب وجود دارد و از این حیث، اپلیکیشن به خوبی رضایت‌تان را جلب می‌کند. وقتی تمام کارهای اولیه را انجام دادید، نوبت به گرفتن خروجی می‌رسد.

Videoleap چند نسبت تصویر را به طور پیش‌فرض به شما ارائه می‌کند که برای اشتراک‌گذاری ویدیو در اینستاگرام، توییتر، فیسبوک یا شبکه‌های اجتماعی دیگر ابعاد مناسب را در اختیار داشته باشید. خروجی‌ها را هم می‌توانید در سه کیفیت 480p، 720p و فول اچ دی تحویل بگیرید اما با یک سری محدودیت‌ها.

نکته اول اینکه Videoleap کاملا رایگان نیست و در این نسخه محدودیت‌هایی دارد. از جمله این که نهایتا تا 5 دقیقه می‌توانید از آن خروجی بگیرید. نکته بعد این که خروجی‌های فول اچ دی و دسترسی به بعضی افکت‌های ویدیویی فقط در نسخه حرفه‌ای ممکن شده که ظاهرا روش دیگری جز پرداخت درون‌برنامه‌ای ندارد. Videoleap در عنوان خودش را یک «ویرایشگر ویدیوی حرفه‌ای» معرفی می‌کند اما به میزانی زیاد، حداقل در این نسخه برنامه با چنین شعاری فاصله دارد.

برنامه ویرایش ویدیو

هنوز جای خصوصیاتی نظیر کروما کی (تکنیک پرده سبز سینما)، نوشته‌های انیمیشنی و تنظیمات رنگ و کنتراست و روشنایی و ... ویدیو در این اپلیکیشن خالیست تا بتوانیم آن را یک ویرایشگر حرفه‌ای توصیف کنیم. اما خبر خوب اینجاست که توسعه‌دهنده از ارائه این خصوصیات در نسخه‌های آینده اپلیکیشن خبر داده که امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد این اتفاق باشیم.

برای جمع‌بندی باید گفت که تا بدین جای کار، Videoleap یک ویرایشگر ویدیوی معمولیست که کاربردهای خاص خود را داراست و سادگی کار با آن ضمن نبود هیچ گونه آگهی تبلیغاتی در محیط (که وجودشان در اپلیکیشن‌های رایگان همیشه موضوع عذاب‌آوری بوده و هست) موضوعاتی هستند که بتوان آن را ابزار خوبی برای ویرایش ویدیو تلقی کرد. با این حساب شاید بد نباشد که شما هم این اپلیکیشن را نصب و نظرتان در مورد آن را با ما در میان بگذارید.

اپلیکیشن Videoleap را می‌توانید به رایگان از گوگل پلی استور دانلود کنید.

Videoleap

Videoleap

سازنده: Videoleap قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 29.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی