ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون هوشمند آنر ویژن معرفی شد؛ اولین محصول با سیستم عامل هارمونی

یک روز پس از معرفی سیستم عامل جدید هارمونی، هواوی اولین محصول خودش با این پلتفرم را معرفی کرد. این محصول همان تلویزیون هوشمند آنر ویژن است که از چندی شایعاتی در موردش شنیده بودیم. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

یک روز پس از معرفی سیستم عامل جدید هارمونی، هواوی اولین محصول خودش با این پلتفرم را معرفی کرد. این محصول همان تلویزیون هوشمند آنر ویژن است که از چندی شایعاتی در موردش شنیده بودیم.

آنر ویژن یک تلویزیون هوشمند 55 اینچی محسوب می شود که در دو مدل استاندارد و پرو به بازار عرضه خواهد شد. رزولوشن این تلویزیون 4K UHD بوده و حداکثر روشنایی آن به 400 نیت می رسد. زاویه دید پنل آنر ویژن 178 درجه اعلام دشه و می تواند 87 درصد فضای رنگی NTSC را پوشش دهد.

تلویزیون هوشمند آنر ویژن

آنر از چیپست 28 نانومتری Honghu 818 در آنر ویژن استفاده کرده که قابلیت های ویژه ای برای پردازش تصویر در اختیار دارد. بین این قابلیت ها می توان به افزایش رزولوشن تصویر (آپسکیل)، هشت حالت رنگی مختلف و کاهش نور آبی اشاره کرد. آنر ویژن طراحی زیبایی دارد و با فریم فلزی باریک، ضخامتش به 6.8 میلیمتر می رسد.

البته مهم ترین ویژگی این تلویزیون نه در سخت افزار، بلکه در نرم افزارش نهفته است. آنر ویژن نخستین گجت مجهز به سیستم عامل هارمونی محسوب می شود. این سیستم عامل به عنوان مرکز کنترل هوشمند برای دستگاه های مختلف عمل می کند و به نوعی نقش یک هاب مرکزی در اکوسیستم هارمونی هواوی را ایفا خواهد کرد.

تلویزیون هوشمند آنر ویژن

آنر ویژن پرو علاوه بر موارد فوق از یک دوربین بیرون جهنده هم برخوردار است تا بتوانید از طریق نرم افزارهای رایج ارتباط اینترنتی، با دوستان و آشنایان به گفتگو بپردازید. این دوربین توانایی ضبط ویدیوهای فول اچ دی را دارد. تفاوت دیگر مدل پرو و استاندارد در حافظه داخلی (32 گیگابایت در مقابل 16 گیگابایت) است. هر دو مدل از 2 گیگابایت حافظه رم بهره می برند.

ارتباط صوتی با تلویزیون هم از طریق شش میکروفون تعبیه شده در بدنه می شود. از طریق فرمان های صوتی می توانید هم خود تلویزیون و هم دیگر دستگاه های متصل به آن را کنترل کنید.

تلویزیون هوشمند آنر ویژن

آنر ویژن در نسخه استاندارد با قیمت حدودی 550 دلار و در نسخهپرو با قیمت حدود 680 دلار به فروش خواهد رسید. فعلاً این محصول برای بازار چین عرضه شده اما احتمالاً در دیگر مناطق جهان هم شاهد حضورش باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

    اتفاقا واسه خود چینی ها خیلی عالیه. ما ایرانیا کلا هیچی بدردمون نمیخوره چون هم تحریمیم هم فیلتر. نه آیفون میتونیم بخریم نه هوآوی. کلا باید بریم......

  • herogame
    herogame | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

    دوزار

مطالب پیشنهادی