ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ۳۰
تکنولوژی

تاریخ احتمالی معرفی سری میت ۳۰ مشخص شد

پس از خودنمایی سامسونگ روی صحنه حالا نوبت به هواوی رسیده که با معرفی سری میت ۳۰ تنور رقابت را داغ کند. تا کنون خبرهای زیادی درباره میت ۳۰ و نسخه های پرو و لایت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۴

پس از خودنمایی سامسونگ روی صحنه حالا نوبت به هواوی رسیده که با معرفی سری میت ۳۰ تنور رقابت را داغ کند. تا کنون خبرهای زیادی درباره میت ۳۰ و نسخه های پرو و لایت آن منتشر شده و حالا نوبت به مشخص شدن تاریخ معرفی این گوشی ها رسیده است.

به گفته سایت روسی Mail.Ru که در حوزه اینترنت و فناوری فعالیت دارد، پرچمدارهای سری میت ۳۰ پنجشنبه ۲۸ شهریور در اروپا معرفی خواهند شد. ظاهرا منبع اصلی این خبر «وانگ چنگلو»، از مدیران ارشد هواوی است و در این صورت احتمالا درست از آب در خواهد آمد.

در میت ۳۰ Google Play Services به صورت پیش فرض نصب نشده

به گفته این منبع چنگلو چیپست بکار رفته در میت ۳۰ را کایرین ۹۹۰ اعلام کرده که از نظر مصرف انرژی نسبت به نسخه فعلی تا حد زیادی بهینه تر است. این در حالی است که گمانه زنی های قبلی به چیپست کایرین ۹۸۵ اشاره کرده بودند. البته بعید نیست این دو تراشه در واقع یک مدل باشند اما نام تجاری دیگری برای آن انتخاب شده باشد.

این مدیر هواوی تاکید کرده که در سری میت ۳۰ سرویس های گوگل پلی به صورت پیش فرض نصب نشده که ناشی از تحریم این کمپانی توسط ایالات متحده است.

میت ۳۰

صرفه جویی کایرین ۹۹۰ در مصرف انرژی به لطف فرایند لیتوگرافی ۷ نانومتری TSMC (با نام تجاری +7nm) میسر شده که در کنار کارایی بهتر، ۲۰ درصد توان کمتری مصرف می کند. این تراشه احتمالا نسبت به کایرین ۹۸۰ از ۲۰ درصد ترانزیستور بیشتر برخوردار شده و به نخستین مودم 5G هواوی با نام Balong 5000 مجهز می شود که از LTE Category 21 پشتیبانی کرده و سرعت دانلود ۱.۴ گیگابیت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. البته احتمال دارد هواوی نسخه 5G میت ۳۰ را چند ماه بعد از معرفی نسخه معمولی رونمایی کند.

میت ۳۰ پرو احتمالا از یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی، دوربین چهارگانه با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری برخوردار می شود که شامل دو حسگر ۴۰ مگاپیکسلی و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی