ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ پی
تکنولوژی

تبلیغات بیش از حد گلکسی نوت ۱۰ صدای کاربران سامسونگ را درآورد

معرفی گلکسی نوت ۱۰ آنقدر رویداد بزرگی است که به گوش بسیاری از ساکنان کره زمین می رسد. خبرهای مربوط به این رویداد در همان ساعت اولیه معرفی از طریق سایت ها، شبکه های اجتماعی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

معرفی گلکسی نوت ۱۰ آنقدر رویداد بزرگی است که به گوش بسیاری از ساکنان کره زمین می رسد. خبرهای مربوط به این رویداد در همان ساعت اولیه معرفی از طریق سایت ها، شبکه های اجتماعی و اپ های مختلف مخابره شد اما ظاهرا سامسونگ به این میزان هم قانع نشده و با نمایش تبلیغات آن صدای برخی کاربرانش را درآورده است.

این کمپانی اعلان های مربوط به گلکسی نوت ۱۰ را حداقل از طریق سه اپلیکیشن پیش فرض سامسونگ پی ، بیکسبی و پوش سرویس ارسال می کند. بیکسبی دوست دارد به سوالات شما درباره پرچمدارها پاسخ دهد، سامسونگ پی کاربر را به بازدید از صفحه ویژه نوت ۱۰ دعوت می کند و پوش سرویس هم به نمایش بنری تبلیغاتی بدون هدفی خاص بسنده می کند.

این اعلان ها حتی برای کاربران سری گلکسی اس ۱۰ هم ارسال شده و ظاهرا سامسونگ انتظار دارد کسانی که پنج ماه قبل حدود هزار دلار برای پرچمدار خود پرداخته اند، آنها را کنار گذاشته و سراغ نوت ۱۰ بیایند.

 

ماجرا به همین جا ختم نمی شود و ظاهرا سامسونگ حداقل در بیکسبی مانع غیر فعال کردن هشدارها با لمس طولانی آنها می شود. تنها راهی که برای اینکار وجود دارد این است که وارد بیکسبی شده و با لمس آیکون منو به تنظیمات بروید. در این بخش می توانید کلید اعلان های تجاری را از حالت فعال خارج کنید.

سامسونگ قبلا هم سابقه ارسال نوتیفیکشن برای کاربران خود را دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۵ به تبلیغ گلکسی +S6 اج می پرداخت و از سرویس بهینه سازی برای هم برای انتشار آگهی گیم بهره می برد. البته سامسونگ تنها شرکتی نیست که چنین راهکاری را در پیش گرفته، برای مثال شیائومی از کل رابط کاربری برای انتشار تبلیغ و درآمدزایی از آن بهره می برد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • poison1364
    poison1364 | ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

    من ردمی نوت دارم.. گوش شیطون کر، شیائومی حدودا یکی دو ماهی میشه که تبلیغ در برنامه های جانبی گوشی رو قطع کرده. (البته باید برنامه هارو بروزرسانی کنید)

    • poison1364
      poison1364 | ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

      البته تاکید میکنم شیائومی از کل رابط کاربری برای تبلیغ استفاده نمیکرد (نه نوتیفیشن، نه میز کار، نه بخش تنظیمات،..)! فقط برنامه های پیش فرض نصب شده روی گوشی مانند پلیرها و بعضی از قسمت های ابزاری مثل نصاب برنامه های شخص ثالث، ابزار بهبود گوشی.
      اما واقعا رو مخ بود!!

  • noisymind
    noisymind | ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

    " این اعلان ها حتی برای کاربران سری گلکسی اس ۱۰ هم ارسال شده و ظاهرا سامسونگ انتظار دارد کسانی که پنج ماه قبل حدود هزار دلار برای پرچمدار خود پرداخته اند، آنها را کنار گذاشته و سراغ نوت ۱۰ بیایند." !!!
    خیلی باحال بود ?

مطالب پیشنهادی