ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کار گذاشتن تراشه در زیر پوست برای باز کردن قفل تسلا مدل 3 [تماشا کنید]

مالک اتومبیل تسلا مدل 3 که از اپلیکیشن موبایل و کارت برای باز کردن قفل اتومبیل خود خسته شده بود، با کاشت تراشه در بدن خود می خواهد باز کردن درب این خودرو را بیش ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

مالک اتومبیل تسلا مدل 3 که از اپلیکیشن موبایل و کارت برای باز کردن قفل اتومبیل خود خسته شده بود، با کاشت تراشه در بدن خود می خواهد باز کردن درب این خودرو را بیش از پیش آسان تر کند.

«Amie DD» مهندس نرم افزار است و در برنامه نویسی و شبیه سازی بازی هم مهارت دارد. او اخیرا ویدیویی در یوتیوب منتشر کرده و نحوه جاسازی تراشه RFID را در بدنش توضیح داده است.

او برای اینکار تگ RFID کلید کارتی تسلا مدل 3 خود را بوسیله استون از کارت جدا کرده و آن را در یک بیوپلیمر (Biopolymer) گذاشته است. سپس بیوپلیمر را به کمک یک متخصص با سوزن به بازوی چپ خود تزریق کرده است. او کل پروسه را به طور مفصل شرح داده است. توجه: تماشای ویدیو ممکن است برای برخی افراد خوشایند نباشد.

این اولین دفعه ای نیست که کاربر مذکور تراشه در بدن خود جاسازی می کند. او قبلاً تگ RFID دیگری را برای روشن کردن خودروی خود در بدنش جاسازی کرده بود ولی موفق به راضی کردن تسلا برای انتقال کدهای جاوا از تراشه ساخت کمپانی به تراشه خود نشده بود، بنابراین مجبور شد این روش را امتحان کند. او از آن تراشه برای باز کردن درب منزل خود استفاده می کند.

با اینکه تزریق کردن تراشه به زیر پوست ایده ای ترسناک به نظر می رسد، از آن برای شناسایی حیوانات خانگی استفاده می شود. با این حال انجام چنین کاری منطقی به نظر نمی رسد؛ استفاده از موبایل راحت ترین روش برای باز کردن قفل درب اتومبیل است چون با نزدیک شدن به خودرو درب ها باز می شوند. از کارت برای مواقعی که گوشی در دسترس نیست استفاده می شود.

به نظر شما انجام چنین کاری، فارغ از جنبه جالب و علمی تخیلی آن، ضرورت داشته است؟

از تاریخ آپلود ویدیوی او 3 روز گذشته و فعلا معلوم نیست این روش کار می کند یا نه. به محض مطلع شدن از این قضیه پست را به روز رسانی کرده و شما را باخبر می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۲۱ مرداد ۱۳۹۸

    من باهاش موافقم. خیلی راحت و کاربردیه بنظرم. مصلن همین هزینه اتوبوس و مترو رو هی دم به دم باس کارت دربیاری کلافه کننده س من هی مجبورم بگردم دنبال کارت. اگ بشه اینم تو دست کاربذاریم عالیمیشه?

  • mohsen..
    mohsen.. | ۲۱ مرداد ۱۳۹۸

    دقیقا منم میخواستم بپرسم دختره با این خالکوبی های دستش چطوری گواهی نامه گرفته.شاید پارتی داشته?

    • پوریا ماندگار
      پوریا ماندگار | ۲۱ مرداد ۱۳۹۸

      این حجم از تنبلی و گشادی تاریخ سازه ، زورش میاد در ماشینشو باز کنه این دیگه کیه

  • CANOPUS
    CANOPUS | ۲۱ مرداد ۱۳۹۸

    چه طور گواهی نامه گرفت با این دستا ؟!

مطالب پیشنهادی