ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سنهایزر IE 80S BT
تکنولوژی

ایرباد بیسیم سنهایزر IE 80S BT برای عاشقان موسیقی معرفی شد

سنهایزر اولین ایرباد بلوتوثی خود به نام IE 80S BT را معرفی کرد. این محصول که مختص عاشقان موسیقی ساخته شده دیروز در همایشی در هنگ کنگ رونمایی شد. سازنده آلمانی قول داده تا این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سنهایزر اولین ایرباد بلوتوثی خود به نام IE 80S BT را معرفی کرد. این محصول که مختص عاشقان موسیقی ساخته شده دیروز در همایشی در هنگ کنگ رونمایی شد. سازنده آلمانی قول داده تا این محصول تجربه ای «نفس گیر» در گوش دادن به موسیقی و دقت بالا در پردازش فرمت های صوتی باکیفیت را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

ایرباد بیسیم سنهایزر IE 80S BT دارای بند گردنی است و گوشی ها توسط دو سیم نازک به آن متصل شده اند. کاربر می تواند این بند را جدا کرده و محصول را به یک ایرباد سیم دار تبدیل کند. این محصول از کدک های کیفیت بالای صوتی نظیر AAC، LHDC و aptX HD پشتیبانی می کند. شرکت سنهایزر مدعی شده تجربه شنیداری در این محصول همانند هدفون های سیم دار خواهد بود.

از دیگر ویژگی های سنهایزر IE 80S BT می توان به برخورداری از مبدل دیجیتال به آنالوگ ساخت AKM، درایورهای 10 میلیمتری و مگنت های نئودیمیوم اشاره کرد. به گفته سنهایزر بالانس فایل های صوتی در این محصول همانند هدفون های رده بالای این شرکت انجام می شود. گزینه های متعددی برای شخصی سازی فایل های صوتی در این محصول تعبیه شده اند.

روی هر کدام از گوشی های سنهایزر IE 80S BT یک دکمه برای افزایش بیس آهنگ تعبیه شده. همچنین کاربر می تواند تنظیمات بیشتر را از طریق اپلیکیشن اختصاصی این شرکت یعنی Smart Control انجام دهد. کاربران به کمک این اپ می توانند به اکولایزر 5 باندی روی گوشی خود دسترسی داشته باشند.

همچنین می توان به کمک دکمه دستیار صوتی مخصوص، ایرباد IE 80S BT را به طور مستقیم به گوگل اسیستنت و سیری متصل کرد. کاربران می توانند به کمک میکروفون های داخلی این ایرباد که از تکنولوژی کاهش نویز برخوردار هستند، فرامین صوتی خود را اجرا کرده و به تماس ها پاسخ دهند. سازنده مدعی شده این میکروفون ها را به نحوی در این محصول قرار داده تا کیفیت صحبت کاربر «شفاف مثل شیشه» شود.

ایرباد IE 80S BT از اواخر ماه جاری میلادی به قیمت 499.95 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی