ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپ از عینک Spectacles 3 با قابلیت ضبط سه بعدی رونمایی کرد

کمپانی اسنپ (مالک اسنپ چت) از نسل سوم عینک آفتابی Spectacles رونمایی کرد. به کمک این عینک و دو دوربین HD آن می توان عکس ها و ویدیوهای سه بعدی را در اسنپ چت به ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۶

کمپانی اسنپ (مالک اسنپ چت) از نسل سوم عینک آفتابی Spectacles رونمایی کرد. به کمک این عینک و دو دوربین HD آن می توان عکس ها و ویدیوهای سه بعدی را در اسنپ چت به اشتراک گذاشت.

طراحی عینک Spectacles 3 دستخوش تغییراتی شده و حالا در این گجت، شیشه های دایره ای در فریم مستطیل شکل قرار گرفته اند. جنس فریم از استیل است و همانند نسل اول این عینک، شیشه ها تیره هستند؛ بنابراین فقط در هوای آفتابی کاربردی خواهد بود.

عینک Spectacles 3 دارای 2 دوربین HD در دو طرف است که قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری سه بعدی را دارند. کاربر می تواند تصاویر گرفته شده توسط دوربین را به اپلیکیشن اسنپ چت منتقل کرده و با چرخاندن گوشی به اطراف، عمق منظره را تنظیم کند.

هدف اصلی از ساخت این عینک نیز به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های گرفته شده با آن در اسنپ چت اعلام شده. کاربر می تواند به کمک افکت های سه بعدی موجود در این اپ، فیلم ها و تصاویر گرفته شده را شخصی سازی کند. البته برای این کار باید فایل ها را به طور دستی و از طریق بلوتوث یا Wi-Fi به گوشی منتقل کرد؛ چون هنوز قابلیت انتقال خودکار در این گجت وجود ندارد.

کاربر همچنین می تواند به کمک 3D Viewer که همانند عینک سه بعدی گوگل یعنی Google Cradboard مقوایی است و به همراه عینک عرضه می شود، برای دیدن تصاویر سه بعدی استفاده کند. تصاویر و فیلم های گرفته شده روی حافظه داخلی 4 گیگابایتی این دیوایس ذخیره می شوند. سازنده مدعی شده روی این کارت حافظه می توان تا 100 ویدیو و 1200 عکس ذخیره کرد.

با یک بار شارژ کامل باتری این عینک می توان تا 70 ویدیو و یا بیش از 200 تصویر ضبط کرد. باتری این محصول در مدت زمان 75 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. قاب این عینک شارژر آن هم هست و می توان عینک را از طریق درگاه USB-C آن شارژ کرد.

عینک Spectacles 3 توانایی ثبت تصویر با رزولوشن 1642 در 1642 پیکسل و ویدیو با رزولوشن 1216 در 1216 پیکسل را دارد. می توان تصاویر و فیلم ها را در اپلیکیشن اسنپ چت در حالت منظره یا پرتره تماشا کرد.

عینک Spectacles 3 در دو رنگ کربن (Carbon) و کانی (Mineral) به قیمت 380 دلار که تقریبا دو برابر قیمت نسل قبلی است، قابل خریداری خواهد بود. این محصول هم اکنون برای پیش خرید موجود بوده و ماه نوامبر (آبان ماه) در ویترین فروشگاه ها یافت خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

    بالاخره بعد از سالها استفاده از دو لنز برای ثبت تصاویر سه بعدی رو دیدیم

مطالب پیشنهادی