ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اشکال در چیپ T2 مک بوک پرو ۲۰۱۸
تکنولوژی

همراه داشتن مک بوک پرو 2015 برای مسافران خطوط هوایی آمریکا ممنوع شد

اداره هوانوردی فدرال آمریکا در تازه ترین اعلامیه خود گفته برخی از مدل های مک بوک پرو 2015 مجوز ورود به داخل هواپیما را نخواهند داشت. اداره مذکور در اعلامیه خود گفته: «مک بوک پرو ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

اداره هوانوردی فدرال آمریکا در تازه ترین اعلامیه خود گفته برخی از مدل های مک بوک پرو 2015 مجوز ورود به داخل هواپیما را نخواهند داشت.

اداره مذکور در اعلامیه خود گفته:

«مک بوک پرو های 15 اینچی که اواسط 2015 تا فوریه 2017 فروخته شده باشند، مجوز آورده شدن به داخل هواپیما را ندارند.»

به گزارش سایت بلومبرگ، اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) گفته از معیوب بودن باتری برخی از مدل های مک بوک پرو 2015 آگاه است و ایرلاین های اصلی کشور را از این موضوع باخبر کرده.

مک بوک پرو

در ادامه اعلامیه گفته شده در صورتی که مسافر باتری معیوب مک بوک پرو خود را تعویض کند، به او اجازه سوار شدن به هواپیما داده می شود. اپل تعویض باتری معیوب مک بوک پرو را به طور رایگان انجام می دهد.

بلومبرگ گزارش کرده چهار ایرلاین در انگلستان، ایتالیا و کانادا که با شرکت باربری Total Cargo Enterprise همکاری می کنند نیز ممنوعیت به همراه آوردن مک بوک پرو را اعمال کرده اند. این شرکت باربری شرکت اعلام کرده مک بوک پرو در هیچ یک از ایرلاین های همکار مجوز ورود به داخل هواپیما را نداشته و پرسنل این شرکت جلوی مسافران را هنگام رد شدن از گیت خواهند گرفت.

اپل خرداد ماه برای جمع آوری مک بوک پروهایی که باتری معیوب داشته و بین سپتامبر 2015 و فوریه 2017 فروخته شده بودند، فراخوان داد. کمپانی کوپرتینویی در فراخوان خود گفته بود باتری این لپ تاپ ها از مشکل داغ شدن بیش از حد رنج برده و خطرناک هستند.

این اولین دفعه ای نیست که مسافران از به همراه آوردن دیوایس معیوب به داخل هواپیما منع می شوند. سال 2016 پس از گزارشات متعددی که از آتش گرفتن باتری گلکسی نوت 7 منتشر شد، ایرلاین ها به مسافرینی که این فبلت را همراه داشتند اجازه سوار شدن به هواپیما را نمی دادند.

دارندگان مک بوک پرو مدل سال 2015 می توانند با رفتن به سایت اپل و وارد کردن شماره سریال لپ تاپ خود از سالم بودن باتری آن اطمینان حاصل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی