ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپاتیفای
تکنولوژی

خروج نسخه پادکسترها از بتا و حذف ویجت اندروید؛ تغییرات جدید اسپاتیفای

اسپاتیفای طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات بزرگ و مهمی به خود دیده که همگی به ارتقاء و بهینه‌سازی تجربه کاربری در این اپلیکیشن کمک شایانی کرده‌اند. تغییرات در نسخه‌های مختلف اسپاتیفای اتفاق افتاده تا کلیه کاربران ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

اسپاتیفای طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات بزرگ و مهمی به خود دیده که همگی به ارتقاء و بهینه‌سازی تجربه کاربری در این اپلیکیشن کمک شایانی کرده‌اند. تغییرات در نسخه‌های مختلف اسپاتیفای اتفاق افتاده تا کلیه کاربران این سرویس استریم موسیقی در پلتفرم‌های مختلف به طور همزمان، یک به‌روزرسانی مهم دریافت کرده باشند.

نخستین تغییر تجربه سوییچ پخش موسیقی بین موبایل و اسپیکر را بیش از پیش ارتقاء بخشیده است. از این پس اسپاتیفای می‌تواند موقعیت جغرافیایی شما را تحت نظر بگیرد تا وقتی در محدوده یک اسپیکر هوشمند (مثلا هوم‌پاد) قرار گرفتید، با ارسال یک نوتیفیکیشن امکان سوییچ سریع از گوشی به اسپیکر را برایتان فراهم سازد. انجام این کار به سادگی یک اشاره است و لحظه‌‌ای هم از شما وقت نخواهد گرفت.

اسپاتیفای

گفتنی است که این ویژگی در مرحله تست بتا قرار دارد و پس از گرفتن بازخوردهای کافی به مرحله انتشار نهایی می‌رسد. اما تغییر دیگر اسپاتیفای، حذف ویجت اندروید آن بوده است. به دلیل آنکه هنگام پخش موسیقی، با پایین کشیدن نوار نوتیفیکیشن (یا حضور در صفحه لاک اسکرین) می‌توانید به دکمه‌های کنترل پخش دسترسی داشته باشید، سازندگان اپ تصمیم گرفته‌اند که ویجت مینی پلیر که در صفحه خانگی قرار می‌گرفت را به طور کلی حذف کنند.

این موضوع ابراز نارضایتی تعدادی از کاربران این سرویس استریم موزیک را به همراه داشته چرا که ویجت حاضر در نوار نوتیفیکیشن‌های اندروید نقص‌های بسیاری دارد، از جمله این که هنگام توقف پخش موزیک می‌تواند به اشتباه توسط کاربر به سمت چپ یا راست سوایپ شده و بسته شود. در هر صورت اسپاتیفای در واکنش به اعتراض کاربران در فروم این اپلیکیشن پاسخ درست و شفافی ارائه نکرده و به نظر می‌رسد از تصمیم خود منصرف نخواهد شد.

اما خبر مهم دیگر این که نسخه مخصوص پادکسترهای اسپاتیفای، بالاخره از مرحله تست بتا خارج شد و حالا همه می‌توانند به این پلتفرم دسترسی داشته و به تولید و بارگذاری محتوا بپردازند. برای ورود به پلتفرم اسپاتیفای برای پادکسترها می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

در نهایت نیز اعلام شده که نسخه iOS اسپاتیفای با عرضه iOS 13 قابلیتی دریافت می‌کند تا بتوانید با دادن فرمان صوتی به سیری، از اپلیکیشن بخواهید که پلی‌لیست Discover Weekly را برایتان پخش کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • noisymind
    noisymind | ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

    اسپاتیفای هر وقت ایران رو از لیست تحریمش در آورد بعد من میرم طرفش

    • NIMA ZD
      NIMA ZD | ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

      بشین تا دراره

      • noisymind
        noisymind | ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

        نه تو بشین پای فیلتر شکن و شافل گوش کردنت! من اپل موزیک استفاده میکنم هیچ فیلتری هم نیست!!!

        • Metallover
          Metallover | ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

          با فیلتر شکن و بهترین کیفیت گوش میدم. اکانت پریمیوم هم دارم. با جرئت میگم بهترین اپلیکیشن استریم آهنگه

مطالب پیشنهادی