ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ایکس هواوی
تکنولوژی

هواوی: خبری از میت ایکس در شهریور ماه نیست

اگر برای خرید میت ایکس هواوی لحظه شماری میکنید که قرار بود ماه آینده به بازار بیاید باید به اطلاع تان برسانیم که ظاهرا باید مدت طولانی تری را برای خرید گوشی تاشو ۲۶۰۰ دلاری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

اگر برای خرید میت ایکس هواوی لحظه شماری میکنید که قرار بود ماه آینده به بازار بیاید باید به اطلاع تان برسانیم که ظاهرا باید مدت طولانی تری را برای خرید گوشی تاشو ۲۶۰۰ دلاری هواوی منتظر بمانید.

طبق اطلاعاتی که امروز هواوی در مقر اصلی خود واقع در شنژن در اختیار خبرنگاران قرار داد عرضه این گوشی باز هم به تعویق می افتد. پیشتر قرار بود که این گوشی شهریورماه از راه برسد و حالا هواوی آذر را به عنوان تاریخ عرضه آن اعلام کرده است. با این حال غول تکنولوژی چینی مجددا تاکید کرده که نخستین گوشی تاشو خود را تا قبل از سال ۲۰۲۰ وارد بازار می کند.

هنوز دقیقا مشخص نشده که چرا هواوی عرضه این گوشی را به تعویق می اندازد اما احتمال می رود که مشکل به خاصیت تاشوندگی نمایشگر آن مربوط باشد.

با تعویق دوباره تاریخ عرضه میت ایکس سامسونگ میتواند نامش را به عنوان نخستین شرکتی به ثبت برساند که اولین گوشی تاشو تجاری دنیا را تولید کرده. البته همانطور که در خبرها خواندید این محصول نیز به خاطر بروز مشکلاتی در لولا و ایجاد ترک در نمایشگر از سطح بازار جمع آوری شد و عرضه آن بارها و بارها به تعویق افتاد تا اینکه در آخرین به روز رسانی مشخص گردید شهریور ماه به بازار عرضه می شود.

میت ایکس هواوی
گلکسی فولد سامسونگ

البته موفقیت یا شکست این محصولات در بازار هنوز در گرو گذشت زمان است و صد البته که نقدنویسان تمام تلاش خود را برای پیدا کردن ایرادات این گوشی ها به خرج خواهند داد.

جالب است بدانید شایعه شده که هواوی قصد دارد در نسل های بعدی این گوشی نمایشگرهای بیشتری را به آن اضافه کند و این نسخه دست کم تا سال آینده به بازار می آید. اما هواوی نمایشگرهای دیگر را چطور در بدنه این گوشی جای می دهد؟ با کنار گذاشتن کاور فولادی پشت دستگاه در نسخه فعلی و جایگزین کردن آن با پنل شیشه ای که در واقع نقش نمایشگر ثانویه را ایفا خواهد کرد.

روشن است که این کار نیازمند کنار زدن یک چالش مهندسی بسیار بزرگ است و احتمال می رود حل کردن آن سال ها به طول بیانجامد. از طرفی پنل جلویی ۸ اینچی فعلی میت ایکس هم حتی چنین مشخصه ای ندارد و از پلاستیک ساخته شده. پس عملیاتی شدن چنین ایده ای دست کم تا یکسال آینده بعید به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی