ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی میسفیت ساعت هوشمند Vapor X را معرفی کرد

کمپانی میسفیت (Misfit) جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام Vapor X را به بازار عرضه کرد. سازنده مدعی شده این گجت سبک ترین و کاربردی ترین اسمارت‌واچ ساخت این شرکت است. ساعت هوشمند Vapor X ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

کمپانی میسفیت (Misfit) جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام Vapor X را به بازار عرضه کرد. سازنده مدعی شده این گجت سبک ترین و کاربردی ترین اسمارت‌واچ ساخت این شرکت است.

ساعت هوشمند Vapor X از یک نمایشگر 1.19 اینچی AMOLED بهره می برد. قاب این ساعت 42 میلیمتری از نوعی آلیاژ سبک آلومینیوم ساخته شده و 43 گرم وزن دارد. در زیر نمایشگر چیپست اسنپدراگون 3100 قرار گرفته. حافظه رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی این چیپست را همراهی می کنند. سازنده مدعی شده این ساعت با یک بار شارژ تا یک روز کامل یا بیشتر دوام خواهد آورد.

همانطور که می دانید چند روز پیش کمپانی فاسیل (Fossil) نسل پنجم ساعت هوشمند خود یعنی Fossil Gen 5 را به بازار عرضه کرد. حال اگر دقیق تر نگاه کنیم، شباهت های زیادی را بین ساعت گجت فاسیل و ساعت هوشمند جدید میسفیت پیدا می کنیم. برای نمونه هر دو ساعت از سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) و سنسور ضربان و قابلیت NFC برای پرداخت در Google Pay برخوردارند. همچنین هر دو گجت تا عمق 30 متری ضدآب هستند.

شباهت های فراوان میان Vapor X و Fossil Gen 5 تصادفی نیست چرا که کمپانی فاسیل مالک برند میسفیت است. با این حال این دو ساعت هوشمند تفاوت هایی دارند که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

از نظر استایل طراحی، ساعت Vapor X در مقایسه با ساعت نسل پنجم فاسیل، برای استفاده روزمره کاربردی تر است. تفاوت بعدی برخورداری ساعت فاسیل جن 5 از اسپیکر است؛ موردی که گجت پوشیدنی جدید میسفیت از آن بی بهره مانده.

قرار است کمپانی فاسیل اواخر پاییز سال جاری میلادی یک اپلیکیشن برای اسمارت واچ خود عرضه کند که امکان پاسخ‌دهی به تماس ها را در گوشی آیفون امکان پذیر می کند. اتفاقی که برای اولین بار در یک ساعت با سیستم عامل Wear OS رخ می دهد.

ساعت هوشمند Vapor X هم اکنون با قیمت پایه 199.99 دلار به بازار عرضه شده که حدود 100 دلار از ساعت Gen 5 با قیمت 295 دلار کمتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی