ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

چرا مهناز افشار و هانیه توسلی در تبلیغات تلویزیونی فیلم‌های جدیدشان حضور ندارند؟

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام غفوری تهیه کننده فیلم «قسم» از نحوه نمایش مهناز افشار به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فیلم در تبلیغات تلویزیونی گفت. البته مهناز افشار تنها غایب تیزرهای تلویزیونی نیست ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام غفوری تهیه کننده فیلم «قسم» از نحوه نمایش مهناز افشار به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فیلم در تبلیغات تلویزیونی گفت. البته مهناز افشار تنها غایب تیزرهای تلویزیونی نیست و با حضور هانیه توسلی در تیزرهای فیلم ایده اصلی هم مخالفت شده است.

نحوه حضور مهناز افشار در تبلیغات قسم به‌گونه‌ای نیست که تهیه کنندگان فیلم از آن رضایت داشته باشند. غفوری درباره این موضوع می‌گوید:

چندی است که تیزرهای تبلیغاتی این فیلم در حالی از تلویزیون پخش می‌شود که پلان‌های مهناز افشار به‌عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم در لانگ شات قرار دارد. ما بارها برای پخش تیزر با دست اندرکاران تلویزیون صحبت کرده‌ایم اما دلیل این امر را نمی‌دانیم در واقع این تیزرها به گونه‌ای است که مهناز افشار به عنوان نقش اصلی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

او در ادامه صحبت‌های خودش به لزوم حمایت از فیلم‌هایی مانند قسم اشاره کرد:

این فیلم حاصل زحمت، تلاش و سرمایه آدم‌های زیاد است و باید از این فیلم که یک تولید ملی است حمایت شود بنابراین امیدوارم این قضیه شفاف شود چراکه در این بین تنها کسانی که سرمایه‌گذاری کرده، زحمت کشیده و فیلم را ساخته‌اند، لطمه می‌خورند.

طبق حرف‌های غفوری، ظاهرا یک سری تیزرهای دیگر هم از این فیلم تولید شده که او امیدوار است تلویزیون با پخش کامل آن‌ها موافقت کند. قسم درباره قتل زنی به نام رضوان است که خانواده و اقوام او به دنبال ثابت کردن قاتل بودن شوهر وی به دادگاه هستند.

این فیلم در هفته دوم اکران خود با در اختیار داشتن ۷۹ سینما به مجموع فروش ۷۰۰ میلیون تومانی رسیده که قطعا رقم رضایت بخشی نیست. غفوری امیدوار است که با گذشت زمان، عملکرد قسم در گیشه بهتر شود.

جدا از مهناز افشار، ایلنا در خبری نوشته که طبق اعلام تلویزیون، تصاویر و صدای هانیه توسلی باید از تیزرهای «ایده اصلی» حذف شود. پیام نیک‌فرد مدیر روابط عمومی شرکت سینمایی خانه فیلم و پخش‌کننده ایده اصلی درباره این اتفاق گفت:

بعد از آنکه تیزرهای فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی آماده شد، آن را به صداوسیما ارائه کردیم اما به ما اعلام شد که باید بخش‌هایی که هانیه توسلی در آن حضور دارد، حذف شود.

دلیل مخالفت با حضور هانیه توسلی در این تیزرها هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. یک هفته از اکران ایده اصلی می‌گذرد و این فیلم توانسته تا با فروشی قابل مشاهده، پس از هفته‌های طولانی به صدرنشینی شبی که ماه کامل شد خاتمه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی