ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر آبشاری
تکنولوژی

ویوو از طرح نمایشگر آبشاری برای نسل بعدی گوشی نکس رونمایی کرد

نمایشگر بی کران گلکسی نوت ۱۰ یکی از بخش های جالب توجه در  طراحی این پرچمدار است (نگاه نزدیک دیجیاتو به گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ). این نمایشگر با انحنای خاصی که در لبه هایش دارد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

نمایشگر بی کران گلکسی نوت ۱۰ یکی از بخش های جالب توجه در  طراحی این پرچمدار است (نگاه نزدیک دیجیاتو به گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ). این نمایشگر با انحنای خاصی که در لبه هایش دارد حاشیه ها را به حداقل میزان ممکن رسانده و سطحی یکپارچه و تعاملی را پیش روی کاربرانش قرار داده است.

با این حال برخی رقبالی سامسونگ دست روی دست نگذاشته اند و قصد دارند گوشی هایی با طراحی نمایشگر واترفال یا آبشاری را طی ماه های آتی به بازار ارائه کنند؛ منظور در واقع نمایشگرهایی با خمیدگی بسیار زیاد است.

در حال حاضر دست کم سه تولیدکننده چینی گوشی شامل هواوی، اوپو و ویوو قصد دارند از این سبک طراحی جدید در موبایل های آتی خود استفاده نمایند و یکی از آنها پوسترهای جدیدی از طراحی گوشی تازه خود با این نوع نمایشگر منتشر کرده است.

هواوی میت ۳۰
تصاویر منتسب به هواوی میت ۳۰
هواوی میت ۳۰
تصاویر منتسب به هواوی میت ۳۰

طبق برخی شایعات هواوی میت ۳۰ پرو به نمایشگری خمیده مجهز خواهد بود و تصاویر منتسب به نمونه اولیه این گوشی که پیشتر در فضای مجازی منتشر شده بود نیز این خبر را تایید می کند.

در عین حال اوپو نیز چند روز پیش تصویری از طرح نمایشگر واترفال خود را به نمایش گذاشت و در نتیجه میتوانیم مطمئن باشیم که به زودی گوشی های مجهز به این نوع نمایشگر را در بازار شاهد خواهیم بود.

طرح اوپو

در تازه ترین خبر مشخص شده ویوو (که درست مانند اوپو زیرشاخه شرکتی به نام BBK Electronics است) هم قصد دارد چنین طرحی را به گوشی های تولیدی خود اضافه کند و احتمالا گوشی ویوو نکس ۳ را به نمایشگرهای واترفال مجهز کند.

اولین نسخه از گوشی نکس همانطور که احتمالا به خاطر دارید اسمارت فونی با دوربین کشویی بود. نسخه دوم نیز طراحی تمام نمایشگر کاملا متفاوتی داشت؛ تلفن هوشمندی جدید با نمایشگر ثانویه در پشت بدنه به نحوی که می شد از دوربین اصلی آن برای گرفتن سلفی نیز استفاده کرد.

نمایشگر آبشاری

نسل سوم ویوو نکس که به تازگی لی ژیانگ مدیر محصول نکس تصویری از آن را در وبسایت ویبو چین منتشر کرده همراه با تغییر تازه در طراحی اش قرار است وارد بازار شود؛ نخست نمایشگری با طراحی موسوم به واترفال یا آبشاری که در بالا به آن اشاره شد (در این طرح لبه های نمایشگر به قدری خمیده می شوند که به بخش پشتی بدنه می رسند). مشخص نیست در این طراحی خبری از دکمه های فیزیکی روی بدنه خواهد بود یا خیر و دیگر آنکه چنین نمایشگرهایی تا چه اندازه مقاوم هستند؟

آپدیت دوم در طراحی نسل جدید گوشی نکس به بخش پشتی آن مربوط می شود که حالا به یک ماژول دوربین سه گانه در مرکز مجهز شده است و در طراحی آن از ساعت های دارای صفحه گرد الهام گرفته شده. نکته جالب اینکه طبق انتظارات میت ۳۰ پرو نیز به یک ماژول دوربین دایره ای در بخش پشتی بدنه مجهز می شود.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

    سامسونگ تو نسل های قبلی نوت ( مخصوصا اولین نسل از نوت که نمایشگار خمیده داشت ) ... میزان انحنای نمایشگر اش بسیار بیشتر از حال حاضر بود ...
    و طبیعتا دلایلی داشت که این میزان رو کم کرد.

    خمیدگی زیاد ، شاید روز اول جذاب باشه ... ولی ، استفاده از دستگاه رو سخت میکنه و لمس کردن گوشه های نمایشگر ، خیلی خوشایند نیستش

مطالب پیشنهادی